مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید، کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان را مهره های کلیدی دیدار یوونتوس و اتلتیکومادرید دانست.

موراتا: برای مهار رونالدو باید همه کار بکنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، موراتا که در فصل زمستان از چلسی راهی اتلتیکومادرید شد، هنوز موفق به گلزنی برای تیم جدیدش نشده است اما او وعده داد اولین گل او در استادیوم واندا متروپولیتانو و برابر هواداران به ثمر خواهد رسید.

موراتا گفت: "من اولین گل خود را اینجا و در کنار همه هواداران اتلتیکو جشن می گیرم. حالا من دوباره اینجا هستم اما در گذشته من در رویای خود با این پیراهن بازی کرده بودم اما این اتفاق برایم یک رویا است. واندا متروپولیتانو باید برای ما مانند یک قلعه باشد و ما نباید به تیمی اجازه بدهیم دستاوردی در این استادیوم داشته باشد.

بازیکنان کلیدی؟ کریستیانو رونالدو مهره ای کلیدی است و برای ما آنتوان گریزمان چنین وظیفه ای دارد. ما قصد داریم همه کار برای متوقف کردن رونالدو انجام داده و او را خنثی کنیم. این دیدار می تواند برای ما مانند یک فینال باشد.

هم تیمی شدن با یان اوبلاک؟ سال گذشته و وقتی که من در ترکیب چلسی بودم او با یک مهار دیدنی دروازه تیمش را نجات داد و زمانیکه من از او پرسیدم چگونه چنین مهاری داشتی؟ اوبلاک گفت این عکس العمل غریزه ای بود. از نظر من اوبلاک بهترین دروازه بان جهان است."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.