خراسان شمالی- سرهنگ علی پاکدل گفت: در پی اعلام مبنی بر اینکه افرادی در زمینه جعل کارت ملی در سطح شهرستان فعالیت دارند، ماموران نیروی انتظامی موفق به دستگیری دو نفر جاعل در بجنورد شدند.

تهیه گوشت یارانه‌ای با کارت ملی جعلی

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۲ نفر جاعل حرفه ای که برای تهیه گوشت یارانه ای کارت ملی جعل می کردند، خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه جعل کارت ملی در سطح شهرستان فعالیت دارند بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲ نفر جاعل را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره جعل کارت ملی در این شهرستان اعتراف کردند، یادآور شد: این افراد کارت های ملی را برای تهیه گوشت یارانه ای جعل و نهایتا گوشت های خریداری شده را به رستوران های سطح شهرستان به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که نظم عمومی را مختل نماید با قدرت برخورد می کند و از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم تا در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

گازگرفتگی جان سه عضو خانواده بجنوردی را گرفت

سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: شب گذشته گازگرفتگی در این شهرستان جان سه عضو یک خانواده را گرفت.

وی اظهار داشت: در این حادثه متاسفانه دو پسربچه هفت ماهه و ۹ ساله به همراه مادرشان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: علت این حادثه نشت دود از دوکش آبگرمکن و استنشاق گار سمی توسط اعضای این خانواده بوده که متاسفانه منجر به مرگ آنها شد.

سرهنگ پاکدل گفت: این حادثه اواخر شب گذشته در یکی از منازل واقع در خیابان شریعتی شمالی رخ داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.