خراسان شمالی- مجید الهی راد راه‌اندازی واحدهای نیکوکاری جهت هم‌افزایی و برقراری عدالت در توزیع اقلام و کمک‌ها در مدارس را مهم برشمرد.

رسانه‌ها نقش موثری در جذب کمک‌های مردم و خیرین به نیازمندان را دارند

مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه قدس و پایگاه خبری، تحلیلی قدس آنلاین در  این استان، گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم و بسیاری از خانواده های نیازمند، توان تامین نیازهای خانواده خود را ندارند انتظار داریم خیرین و نیکوکاران شهرستان با کمک های خداپسندانه خود ما در اجرای طرح نوروزی یاری کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش موثری در جذب کمک های کردم و خیرین به نیازمندان را دارند افزود: ظرفیت اصحاب رسانه استان نیزمی توانند در این روزهای پایانی سال به ترویج فرهنگ نیکوکاری کمک کندتا فضایی پرشور و نشاط در بین خانواده ها ایجاد کنیم.

وی راه‌اندازی واحدهای نیکوکاری جهت هم‌افزایی و برقراری عدالت در توزیع اقلام و کمک‌ها در مدارس را مهم برشمرد افزود: اکنون برنامه ریزی هایی در برگزاری جشن نیکوکاری با آموزش وپرورش استان صورت گرفته است .

الهی راد در خصوص صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد خراسان شمالی نیز گفت:این نهاد باهدف توانمندسازی مددجویان و فرزندان آن‌ها و همچنین جلوگیری از رشد فقر در بین محرومان، وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی اعطا می‌کند.

وی گفت: تسهیلات به متقاضیان به‌صورت صد درصد قرض‌الحسنه‌ای پرداخت می‌شود، که این تسهیلات پرداختی به نیازمندان در قالب وام‌های کارگشایی، اشتغال، مسکن است.

الهی راد گفت: خوشبختانه اکنون صف پشت نوبتی درزمینهٔ اهدای جهیزیه و اعطای تسهیلات کارگشایی نداریم

ملک محمدعلیزاده سرپرست نمایندگی روزنامه قدس در استان خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: یکی از ارزشمندترین نهادهای انقلابی کمیته امداد است که این نهاد امروز خوشبختانه تبدیل به یک نهاد تاثیرگذار و ارزشمند شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.