البرز - سرهنگ محمد نادر بیگی از دستگیری مردی ۲۵ ساله سابقه‌دار که با پوشش چادر اقدام به دزدی از منازل می کرد، خبر داد.

سرقت از منازل با پوشش چادر در البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمد نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری که در ادراه آگاهی استان البرزبرگزار شد از دستگیری مردی ۲۵ ساله و سابقه‌دار خبر داد که با پوشش چادر اقدام به دزدی از منازل، کرده است.

وی افزود: فرد موردنظر با شناسایی منازل، اقدام به سرقت اشیای باقیمت می کرد که ارزش ریالی سه فقره سرقت این سارق بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام اینکه با اعترافات سارق مشخص شد وی سوژه‌های خود را از شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کرده، گفت: این فرد سه فقره سرقت در فردیس و دو فقره سرقت در کرج انجام‌ داده است که نحوه سرقت‌ها به‌صورت تخریب در و پنجره بوده است.

سرهنگ نادر بیگی در بخشی دیگر از سخنانش به سرقت یکی دیگر از متهمان اشاره کرد و گفت: این متهمان که خواننده زیرزمینی نیز هستند، اقدام به سرقت از منازل در فردیس و کرج می‌کردند که در این خصوص چهار نفر دستگیرشده و با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، سوژه‌ها از پیش تعیین می‌شده است.

وی با اشاره به اینکه خودروی مورداستفاده متهمان پژو پارس و دنا بوده است، گفت: شیوه سرقت این گروه به‌صورت تخریب در و ورود از طریق بالکن بوده است.

سرهنگ نادر بیگی با تأکید بر اینکه سرقت‌های زیادی صورت گرفته است و تاکنون هفت فقره از آن‌ها شناسایی‌شده است، گفت: محدوده سرقت این گروه مارلیک، فردیس، شهریار و کرج بوده و  ارزش مالی یکی از سرقت‌ها یک میلیارد ریال است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرزدر بخش دیگری با اشاره به اینکه اخیراً گروهی با خودروی سرقتی پراید اقدام به کیف‌قاپی در شهر کرج می کردند، گفت: کیف‌قاپی در شهر کرج بیشتر با خودرو انجام می‌شود که این کیف قاپ ها شناسایی‌شدند و در این خصوص دو نفر دستگیر شدند و ۹ نفر مالباخته نیز شناسایی‌شده‌اند.

سرقت قطعات خودرو در کرج

این مسئول ادامه داد: امروزه با افزایش سرقت قطعات خودرو در کرج مواجه هستیم واخیراً باند سارق چهارنفره‌ای متشکل از دو سارق و دو مال‌خر در کرج دستگیر شده‌اند که اقدام به سرقت باطری خودرو می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه سرقت خودروی پراید برای سارقان راحت‌تر است، گفت: این باند چهارنفره بیشتر اقدام به سرقت خودروی پراید کرده‌اند.

سرهنگ نادر بیگی با تأکید بر اینکه تاکنون ۲۰ نفر مالباخته در این خصوص شناسایی‌شده است، گفت: سارقان به بیش از ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در بخش دیگری به شناسایی باند کلاه‌برداری در کرج اشاره کرد و گفت: این باند یک واحد آپارتمان به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را به چند نفر فروخته بودند که شناسایی شدند.

وی افزود: باند موردنظر چهار فقره کلاه‌برداری به این شکل داشته‌اند، که در کرج انجام‌ شده و تاکنون شش نفر در این رابطه دستگیرشده‌اند؛ همچنین از این باند، چهار سند تک‌برگ، تعدادی کارت ملی و شناسنامه کشف‌شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.