مهاجم بریتانیایی تیم تراکتورسازی تبریز با انتشار استوری‌ای در صفحه مجازی خود خبر از بازگشت لی اروین دیگر مهاجم خارجی این تیم داد تا خبر خوشی به هواداران داده باشد.

استوکس، اروین را با خود به ایران آورد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اواخر نیم فصل اول به تلخی برای هواداران تراکتورسازی تمام شد. در حالی که آن‌ها فرصت داشتند از خستگی پرسپولیس استفاده کرده و آن‌ها را در استادیوم آزادی شکست دهند اما عدم استفاده از لی اروین و آنتوتی استوکس مانع رسیدن به این مهم برای تبریزی‌ها شد.


این دو مهاجم از هفته سیزدهم به بهانه‌های مختلف اردوی تراکتور را ترک کردند و همین امر آمار گلزنی این تیم را پایین آورد. به طوریکه در ۳ بازی تنها دو گل به ثمر رساندند. نکته جالب توجه این است که هر دو گل را هم بازیکنانی از خط میانی به نام خود ثبت کردند تا ضعف خط حمله در نبود این دو بازیکن مشخص شود.


در همان موقع بحث‌های مختلفی در خصوص انتقال این دو مهاجم به خارج از کشور یا تیم‌های دیگر ایرانی وجود داشت. اما محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه هر بار از عدم صدور رضایتنامه و هم‌چنین بازگشت این دو مهاجم به تیمش خبر داد. در خصوص استوکس هم این اتفاق رخ داد. مربی وقت تراکتورسازی با سفر به انگلستان او را همراه با خود به ایران آورد تا یکی از گلزنان برتر لیگ کار خود را در اردوگاه سرخ ادامه دهد.


 اما کماکان خبر از لی اروین نبود؛ او نه در تمرینات شرکت می‌کرد و نه خبری از ثبت قرارداد او با دیگر تیم‌ها به گوش می‌رسید. در این میان کماکان باشگاه تراکتورسازی بر موضع خود پافشاری انجام داد و به دنبال بازگرداندن این مهاجم به تبریز بود. حالا به نظر می‎‌رسد این اتفاق در حال رخ دادن است. آنتونی استوکس که بعد از برد برابر استقلال با کسب اجازه از کادر فنی برای استراحت به کشور خود بازگشته بود، دقایقی پیش با انتشار استوری‌ای در صفحه اینستاگرامی خود خبر از بازگشت اروین داد. گویا این مهاجم همراه با اروین در حال بازگشت به ایران برای شرکت در تمرینات تراکتورسازی است تا این گونه سرخپوشان تبریزی برنده این جدال باشند و مهاجم خود را راضی به بازگشت کرده باشند.


در صورت به وقوع پیوستن این اتفاق خبر خوش دیگری به هواداران تراکتورسازی در کمتر از یک هفته داده شده است. آن‌ها حالا بعد از شکست استقلال در خانه باز هم مخوف ترین خط حمله لیگ برتر را خواهند داشت. به خصوص اینکه در کنار این دو مهاجم بریتانیایی، اشکان دژاگه هم از آمادگی خوبی برخوردار است و پشت سر آن‌ها سوگیتا و مسعود شجاعی هم روی فرم ایده‎‌آل قرار دارند و برای رساندن پرشورهای آذری به قهرمانی تلاش می‌کنند. شاگردان لیکنز یکشنبه هفته آتی در تهران برابر سایپا قرار می‌‎گیرند و امیدوارند با کسب سومین پیروزی پیاپی فاصله خود با صدر جدول را کاهش دهند و امیدوار به آینده باشند.

نکته جالب اینکه استوکس در استوری خود از ترانه مشهور  خواننده سرشناس یعنی امینم استفاده کرده ؛ترانه ای با ترجیع بند"حدس بزنید چه کسی داره برمی گرده !" این مهاجم ایرلندی که با رفتن اروین در تراکتور تک افتاده بود  از بازگشت رفیق و همبازی خود سرمست و خوشحال است و بی صبرانه منتظر شروع دوباره لیگ برتر با زوج تهاجمی خود خواهد بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.