قزوین_ علی پرزحمت گفت: تغییر در سهمیه نانوایی ها باید در سامانه اصلاح شود.

تغییر در سهمیه نانوایی ها باید در سامانه اصلاح شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در نهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی مرکز این استان گزارشی از برگزاری انتخابات صنف بنکداران، تره بار و خشکبار و کباب پزان ارائه داد و اظهار داشت: صدور هرگونه مجوز برای جواز کسب نانوایان به جز در موارد استثنایی همچون نقاط توسعه نیافته ممنوع است و این دستورالعمل و نامه از سوی وزارت صمت درنظر گرفته شده است.

وی افزود: از ابتدای اسفندماه سال جاری فروش هرگونه آرد (دولتی و آزاد) به صورت سامانه ای انجام می شود و تغییر در سهمیه نانوایی ها باید در سامانه مذکور اصلاح شود.

گفتنی است در این جلسه، علی پرزحمت رئیس سازمان صمت استان، فرج زاده رئیس اتاق اصناف قزوین، رئیس پلیس اماکن عمومی استان، رئیس بسیج اصناف، معاون تعزیرات حکومتی استان و سایر اعضای کمیسیون نظارت استان قزوین نیز حضور داشتند که ارائه گزارشی از بودجه پیشنهادی اتاق در سال آینده از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

لازم به یادآوری است استان قزوین با دارا بودن ظرفیت های صنعتی، تجارتی نقش قابل توجهی را در توسعه کشور داشته است که وجود شهرک هایی همچون شهرک های صنعتی نشانگر این موضوع است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.