البرز - سید مجید موسوی از بخشش سود، جرائم تسهیلات و امهال ۳ ساله اصل تسهیلات کشاورزان خسارت دیده درحوادث غیر مترقبه، خبر داد.

بخشش جرائم تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه

به گزارش قدس آنلاین، سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص خسارت وارده بر کشاورزان در حوادث غیر مترقبه در جاری، اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت دولت تمامی خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان، که در بازده زمانی از اول مهر۹۶ تا ۲۹ اسفند سال جاری دچار حوادث غیر مترقبه شامل سیل، سرمازدگی، خشکسالی وآنفولانزای فوق حاد پرندگان گردیده اند، مشمول بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم شدهاند.

وی افزود: بانک های عامل دولتی و غیر دولتی  با توجه به تضمین سازمان برنامه وبودجه، می بایست مبادرت به بخشش سود، کارمزد و جرائم تسهیلات و همچنین امهال اصل تسهیلات به مدت ۳ سال نمایند.

موسوی با بیان اینکه پس از بررسی و پیگیری ها، مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال برای استان البرز تامین اعتبار شده است، گفت: در حال حاضر پرونده های بهره برداران بخش کشاورزی در کارگروه های مربوطه در حال بررسی ومعرفی به بانک های عامل است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در پایان گفت: کشاورزان مشمول این قانون می توانند با توجه به محدودیت زمانی تا آخر سال ۹۷ به مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان و همچنین به بانک عامل خود مراجعه تا پس از بررسی پرونده در کارگروه های مربوطه، مشمول بخشش جرائم و امهال وام بانکی شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.