هنوز زیرساخت مطلوبی برای بولینگ، بیلیارد و بولس در خراسان رضوی فراهم نشده، امور سطحی انجام شده اما سازماندهی صورت نگرفته است.

زیرساخت مناسبی برای بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی فراهم نشده است

به گزارش قدس آنلاین، بخشی از ورزشکاران خراسان رضوی در ورزش‌های بولینگ، بیلیارد و بولس فعالیت دارند، برخی از آنها به صورت تفریحی و سایر این افراد نیز به صورت حرفه‌ای در برنامه‌های رشته‌های ورزشی مذکور حضور می‌یابند.

با وجود جایگاه مناسب ورزشکاران استان، هنوز زیرساخت مناسبی برای این ورزش فراهم نشده است، آنها از امکانات کافی و شرایط مطلوب برخواردارند اما به طور کلی باید تغییرات بزرگی در این ورزش رخ دهد، به عنوان مثال ورزشکاران خواستار راه اندازی آکادمی بولینگ و بیلیارد هستند.

میلاد کاشانی اظهار داشت: در حال حاضر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی در وضعیت مناسبی قرار داشته و از دو ماه گذشته تاکنون با انتصاب حمزه حکیم‌پور به عنوان سرپرست هیئت، مشکلی به وجود نیامده است، امید است از این پس نیز وضعیت به همین نحو ادامه داشته باشد.

دارنده مدال برنز مسابقات بولینگ و بیلیارد کشور خاطرنشان کرد: در رشته ورزشی اسنوکر فعالیت می‌کنم و از دو ماه گذشته تاکنون رنکینگ استانی این رشته ورزشی برگزار شده است، همچنین در آینده نزدیک مسابقات اسنوکر در تهران برگزار می‌شود و به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در این مسابقات حاضر می‌شوم.

وی بیان کرد: با وجود فعالیت متعدد در رشته ورزشی اسنوکر، هنوز وجود خلاءهایی را مشاهده می‌کنیم، البته مشکلات در تمامی رشته‌های ورزشی وجود دارد، ورزشکاران زیر نظر هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی خواستار حمایت بیشتری از سوی مسئولان هستند.

کاشانی گفت: زیرساخت این ورزش در استان دچار مشکل شده و تاکنون شرایط ثابت نبوده است، حاشیه‌های بسیاری به وجود آمده است، باید آکادمی بولینگ، بیلیارد و بولس در استان راه اندازی شود، رئیس اسبق هیئت قول تحقق این امر را داده بود اما در حال حاضر فعالیتی در هیئت ندارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در یکی از بهترین باشگاه‌های خراسان رضوی فعالیت دارم و از لحاظ امکانات هیچ مشکلی وجود ندارد، شرایط ورزشکاران از نظر امکانات و وسایل بسیار مناسب بوده و دچار مشکلاتی با این محوریت نیستیم، در صورت وجود آکادمی، قطعاً ورزشکاران مدال‌آور بیشتری در استان فعال بودند.

حمزه حکیم‌پور؛ سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی نیز اظهار داشت: از دو ماه گذشته در این هیئت فعالیت خود را آغاز کردم، برنامه‌های دهه فجر برگزار شد و تاکنون دو مسابقات قهرمانی استان شکل گرفت، نزدیک به ۱۰۰ نفر ورزشکار در قالب ۳۰ گروه در مسابقات اسنوکر شرکت کردند.

وی ادامه داد: مسابقات مذکور در هفت روز متوالی به طول انجامید، مسابقات در سه باشگاه مختلف تشکیل شده و پنجشنبه نیز برندگان مسابقات اعلام شدند، مسابقات بولینگ قهرمانی استان نیز در پروما برگزار شد، ۲۶ نفر در این رقابت‌ها شرکت کردند، در هفته جاری مسابقات پاکت و پتانک ویژه بانوان برگزار می‌شود.

حکیم‌پور گفت: هیئت تاکنون عملکرد مناسبی داشته است، به عنوان مثال کلاس‌های دانش‌افزایی بانوان برگزار شد، در آینده نیز اقدامات مطلوبی برپا شده که از آنها می‌توان به اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری اشاره کرد، در حال حاضر هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی بیان کرد: این هیئت از نظر جامعه آماری هدف، جایگاه مطلوبی دارد اما هنوز زیرساخت مطلوبی برای این رشته ورزشی فراهم نشده، امور سطحی انجام شده اما سازماندهی صورت نگرفته است، باید برنامه‌ریزی صورت پذیرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.