حسن نوروزی گفت: تلاش دولت برای تصویب پالرمو و سی اف تی فایده ای ندارد و دولت با سرلوحه قرار دادن بیانیه رهبری می تواند افق راهی برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات اقتصادی ترسیم کند.

تلاش دولت برای تصویب پالرمو و CFT فایده‌ای ندارد/کمیسیون‌های مجلس برای اجرای بیانیه رهبری تقسیم کار کنند

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «قدس آنلاین» با تاکید بر اجرای دستورات رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب آورده شده، اظهار داشت: مجلس باید به سمت اجرایی کردن محورهای گام دوم انقلاب برود و برای تحقق این موضوع باید بین کمیسیون ها تقسیم کار صورت بگیرد و اعضای کمیسیون ها روی مسئله گام دوم کار کنند. اینکه مسئولان دولتی و اجرایی وقت خود را تنها به شعار دادن بگذرانند چیزی عاید کشور نخواهد شد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس افزود: تلاش دولت برای تصویب پالرمو و سی اف تی فایده ای برای کشور ندارد و از تصویب این لوایح آبی برای ایران گرم نمی شود. اروپا و آمریکا هیچ گاه با ایران مماشات نخواهند کرد و طبیعتاً برای تحمیل خواسته های خود به ایران دوباره بهانه های دیگری می تراشند. ما باید به موضوعات مورد تاکید رهبری در بیانیه ایشان تمرکز کنیم و برای کار جهادی و اقتصاد مقاومتی به جوانان میدان دهیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از تاکیدات مهم رهبری است. دولت باید به اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت های داخلی توجه کند. اگر با فساد و رانت مبارزه و جلوی پول های کثیف گرفته شود بسیاری از مشکللات حل خواهد شد.

نوروزی تصریح کرد: دولت با سرلوحه قرار دادن بیانیه رهبری می تواند افق راهی برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات اقتصادی ترسیم کند. کشور نیازی به پذیرش پالرمو و سی اف تی ندارد و ما می توانیم با همسایگان خود برای روابط تجاری و اقتصادی همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.