وزیر ورزش و جوانان مشکلات اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : فشار اقتصادی برای همه ملت از جمله ورزشکاران است و ورزشکاران هم باید همچون مردم این فشار را تحمل کنند.

سلطانی فر: ورزشکاران هم مانند ملت ایران باید شرایط سخت اقتصادی را تحمل کنند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک ، شرایط اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و با اشاره به فشاری که مردم تحمل می کنند ، اظهار داشت :  در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات اقتصادی که برای مردم بوجود آمده ،فشار زیادی را به مردم وارد کرده است  ، به همین دلیل ،ورزشکاران هم باید این فشار اقتصادی را مانند مردم تحمل کنند .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : شرایط ویژه اقتصادی کشور روی ورزش هم تاثیر می گذارد و ورزشکاران هم بایستی با درک کامل از این وضعیت ، این فشار اقتصادی را تحمل کنند .
سلطانی فر تاکید کرد : فشار اقتصادی باید توسط همه اقشار از جمله ورزشکاران تحمل شود ، چرا که اکنون دیگر در ورزش کشور دسترسی به منابع نامحدود نداریم و در عرصه ورزش هم باید خودمان را با شرایط جامعه تطبیق دهیم .

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی توضیح داد : هنر مدیریت آن است که در این شرایط خاص و با توجه به محدودیت منابع ، در عرصه ورزش طوری مدیریت کنیم که با کمک ملت بتوانیم به موفقیت دست یابیم .

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.