برانکو ایوانکوویچ با غیبت دو مهره تاثیرگذار تیمش در خط دفاعی، ترکیب سرخ‌ها را برابر نفت مسجد سلیمان مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پرسپولیس امروز در شرایطی برابر نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت که هفت بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت غایب هستند. مهمترین غایبان پرسپولیس اما به خط دفاعی این تیم مربوط است که سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده شرایط حضور در مسجد سلیمان را به دست نیاوردند.

برانکو برای این دیدار ترکیب ۱۱ نفره تیمش را با حضور :

علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد نادری، شایان مصلح، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و علی علیپورمعرفی کرده است.

در دروازه بیرانوند با شماره یک سرخ‌ها حضور خواهد داشت و در خط دفاعی اما باید دید تا آخرین لحظه از بین کمال کامیابی نیا یا احمد نوراللهی کدامیک در کنار محمد نادری حاضر خواهد شد.


شایان مصلح در دفاع چپ حاضر خواهد شد و مهدی شیری نیز در سمت راست و محمد نادری در قلب دفاعی تا برانکو تیمش را برای کمترین آسیب دفاعی بابت تغییرات زیاد آماده کند.

از بین احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا یکی در پست دفاعی حاضر می‌شود و سیامک نعمتی، امید عالیشاه و سروش رفیعی دیگر بازیکنان خط میانی خواهند بود.

مهدی ترابی نیز در خط حمله در کنار علی علیپور حاضر می‌شود و در جریان بازی جای خود را با امید عالیشاه به تناوب تغییر خواهد داد.

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس از ساعت ۱۶ و در استادیوم بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.