رئیس پلیس فتا پایتخت درباره اجاره یک روزه منازل در شهر تهران در فضای مجازی توسط برخی از افراد سودجو توضیحاتی داد.

اجاره یک روزه منازل پایتخت در فضای مجازی شگرد جدید کلاهبرداران

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، درباره اجاره یک روزه منازل پایتخت در فضای مجازی، اظهار کرد: موضوعات این چنینی که در فضای مجازی رخ می‌دهد، افزایش پیدا کرده و دارای موارد غیر قانونی است و در صورت وقوع تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: با وقوع تخلف در این حوزه، پلیس مستندات خود را به مراکز قضایی ارسال می‌کند و نوع برخورد با متخلفان بسته به میزان تخلف متفاوت خواهد بود.

سرهنگ کاظمی درخصوص چگونگی نظارت بر ارسال کنندگان پیامک‌هایی با مضمون قطع یارانه، دریافت سهام عدالت و سایر موضوعاتی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، تصریح کرد: سامانه ارسال انبوه پیامک با دریافت مشخصات خریداران و ثبت نشانی آن‌ها، به افراد متقاضی این سامانه تحویل داده می‌شود. به عنوان مثال فروشنده‌ای برای تبلیغ اجناس خود اقدام به تهیه این سامانه کرده و با خریداری آن شروع به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به هموطنان می‌کند.

رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه در بین این افراد، سودجویانی هستند که با ارسال پیام‌هایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند، گفت: همچنین این افراد در بین پیام‌های تبلیغاتی فروش اجناس خود، اقدام به ارسال پیامک‌های تفرقه انگیز و کلاهبردارانه نیز می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.