وینفرد شفر در دیداری حساس که می تواند سرنوشت این تیم را رقم بزند برابر ذوب آهن قرار می گیرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، با تساوی پرسپولیس در دیدار با نفت مسجد سلیمان، استقلالی ها این فرصت را دارند تا در دیدار معوقه خود برابر ذوب آهن فاصله با یکی از تیم های صدر جدول را کاهش دهند و به این ترتیب خود را در جمع مدعیان ببینند.


وینفرد شفر البته انگیزه های پنهان دیگری نیز برای این دیدار دارد و استقلال تحت هدایت او در یکی از مهم ترین نبردهای فصل خود شرکت می کند. شفر در این دیدار باز هم به رحمتی درون دروازه اعتماد می کند و دروازه بان با تجربه و آماده خود را درون دروازه قرار می دهد.


خط دفاعی استقلال در دیدار قبل به فرمت ایده آل خود رسیده بود و احتمالا باز هم شفر به خط دفاعی متشکل از منتظری و دانشگر در مرکز، وریا و نورافکن در کناره ها فکر می کند و باید شاهد حضور این چهار نفر در خط دفاعی او باشیم.


با مصدومیت کریمی فعلا گزینه های اصلی شفر برای مرکز زمین حضور روزبه چشمی در راس عقب است و فرشید باقری و پاتوسی به عنوان دو هافبک تهاجمی روی دست او بازی خواهند کرد تا استقلال آرایش ۴-۳-۳ خود را حفظ کند.


استقلال در این دیدار در دو سمت خط حمله احتمالا از داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی استفاده می کند و البته این احتمال نیز وجود دارد که شفر بعد از بازی های فشرده ای که اسماعیلی در آنها به شکل ثابت به میدان رفته، به او استراحت دهد تا به این ترتیب ستاره آبی ها در نیم فصل دوم مشکلی از لحاظ مصدومیت پیدا نکند و در این صورت شانس به محسن کریمی و اللهیار صیادمنش خواهد رسید.


تک مهاجم استقلال اما فعلا نقطه ابهام این تیم است؛ منشا هنوز به آمادگی کامل نرسیده و در دیدار با پارس جنوبی نیز نشان داد که فعلا با شرایط ایده آل خود به ویژه برای گلزنی فاصله دارد اما شفر اعتقاد ویژه ای به او دارد. مرتضی تبریزی نیز در نیم فصل دوم یک مرتبه موفق به گلزنی شده و فرمی متفاوت از نیم فصل اول را تجربه می کند. با توجه به شرایط این دیدار و وضعیت دو مهاجم آبی ها، شانس تبریزی برای حضور در زمین مسابقه بیشتر است و منشا و ایسما احتمالا در نیمه دوم به این تیم کمک می کنند.


ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، امید نورافکن، روزبه چشمی، فرشید باقری، پاتوسی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.