رضا لک گفت: کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ با گزارش سلیقه‌ای بعد از بازی با حفاری حساسیت‌ها را زیاد کرد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال با گزارش سلیقه‌ای حساسیت‌ها را زیاد کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند  در خصوص اعلام رای محرومیتش از سوی کمیته انضباطی پیش از بازی با حفاری و حضورش در این کمیته برای ادای توضیحات گفت: بنده به همراه آقای عراقی زاده قائم مقام باشگاه روز گذشته به خاطر صحبت هایی که بعد از بازی با حفاری داشتیم به کمیته انضباطی رفتیم. بعد از آن مسابقه هیچ توهینی به عوامل فدراسیون نکردیم. در کمیته انضباطی هم توضیح دادیم که بی احترامی و توهین نکرده ایم و مستندات را هم تحویل دادیم.

وی افزود: فقط یک کلمه در مصاحبه بنده وجود داشت. بعد از بازی گفته بودم ناظر مسابقه کفایت لازم را ندارد. این کلمه توهین و بی احترامی نبود. ان شاءالله که دوستان کمیته انضباطی هم در این برهه حساس تصمیم درستی بگیرند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: آقای سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در جایگاهی است که باید تمام تیم ها را با یک چشم ببیند. ایشان حتی مسائل فنی را بازگو می کند. بعد از بازی رفت گیتی پسند با حفاری، آقای سلیمانی مصاحبه کرد و گفت حفاری بازی را فنی برد. ایشان مصاحبه می کند و می گوید گیتی پسند جنبه باخت نداشت و حالا اگر یک نفر پاسخش را داد نباید مصاحبه اش را پرینت بگیرد و فوری به کمیته انضباطی بفرستد.

لک یادآور شد: این فصل اتفاقات زیادی رخ داد که حتی مستقیم به آقای سلیمانی مربوط می شد ولی گزارش آن به کمیته انضباطی نرفت. دبیری سازمان لیگ جایگاهی است که باید تنش ها را کم کند و در مواقع حساس مدیریت داشته باشد اما ایشان با یک گزارش سلیقه ای حساسیت ها را زیادی کرد در حالی که اتفاق خاصی رخ نداده بود. بنده فقط گفته بودم ناظر بازی می توانست بهتر عمل کند.

وی ادامه داد: وظیفه ما این است که اگر چیزی را می بینیم که درست نیست، بگوییم. پیشرفت همینطور حاصل می شود. تنها کسی بودم که به این نحوه برگزاری پلی آف از ابتدای فصل اعتراض داشتم. دلیلش هم این بود که حواشی و حساسیت های پلی آف با برگزاری دو مسابقه بیشتر می شود. متاسفانه دوستان حرفمان را گوش نکردند.

لک درباره شکایت باشگاه حفاری از گیتی پسند به خاطر نشستن وی روی نیمکت باوجود اعلام رای کمیته انضباطی، گفت: وقتی یک نفر محروم می شود، باید حکمش به سازمان لیگ فوتسال و آن باشگاه ابلاغ شود. در حالی که همان روز و قبل از بازی، هیچکس از محرومیت ما اطلاعی نداشت. آقای کفاشیان و سلیمانی خودشان در سالن بودند و گفتند حکم ابلاغ نشده است. من هم با کسب اجازه از ناظر بازی و دبیر سازمان لیگ روی نیمکت نشستم و اگر می گفتند محروم هستم، روی نیمکت نمی نشستم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در پایان در خصوص تاکید سازمان لیگ فوتسال بر تغییر سالن برگزاری فینال برگشت لیگ برتر فوتسال از «پیروزی» به «نقش جهان»، گفت: قطعا سالن پیروزی را عوض نمی کنیم. ۹ ماه در این سالن تمرین و بازی کرده ایم. «پیروزی» یکی از معدود سالن های استاندارد ایران است. آقای سلیمانی فینال فوتسال بانوان را در یک سالن دیگر دیده و از آن سالن خوشش آمده است ولی ما از حق میزبانی خودمان استفاده و در سالن پیروزی بازی می کنیم. هیچ آپشنی برای قهرمان لیگ در نظر نگرفتند و حالا می خواهند حق میزبانی را هم از ما بگیرند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.