آتشپاد سوم سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد مقدس از اطفاء آتش سوزی گسترده کشتارگاه طیور در حومه شهر مشهد خبر داد.

آتش سوزی گسترده کشتارگاه طیور حاشیه شهر مشهد مهار شد

به گزارش قدس آنلاین ایوب خجسته  اظهار داشت: آتش سوزی مهیب در یک کشتارگاه طیور واقع در جاده کلات، بعد از روستای فرخد، ورودی شهرک مهرگان سبب شد تا به منظور مهار این آتش‌سوزی مهیب آتش نشانان مشهدی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی همجوار این کشتارگاه به محل حادثه اعزام شوند.

آتشپاد سوم آتش نشانی مشهدمقدس گفت: این آتش سوزی مهیب که حتی مدیران و سرپرستان عملیات آتش نشانی را نیز به محل حادثه کشاند به دلیل گستردگی سبب شد تا ماموران تعداد ۷ ایستگاه آتش نشانی مشهد به همراه تجهیزات اطفایی کامل در محل حریق حاضر شوند.

خجسته بیان کرد: تلاش آتش نشانان با بسیج امکانات برای اطفاء این حریق که بیش از یک ساعت و از چندین جهت ادامه داشت در نهایت حریق مهار و اطفا شد و عملیات کاوش تا ساعتی پس از آن به طول انجامید.

وی افزود: مساحت این واحد صنعتی بالغ بر ۴ هزار متر مربع است. در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی قسمت سردخانه کشتارگاه که بطور تقریبی پانصد متر مربع داشت، طعمه حریق شده بود.از آنجا که در این مجموعه صنعتی علی رغم تعطیلی یکساله هنوز منابع گاز آمونیاک وجود داشت لذا این حادثه علاوه بر ایجاد حساسیت بالا خطرات بسیاری به همراه داشت که خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان به طور کامل مهار شد.

وی تصریح کرد: این آتش سوزی خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت و علت دقیق وقوع آن نیازمند بررسی‌های بیشتر است. بنا بر بررسی‌های اولیه تردد معتادین کارتن خواب در این مکان و روشن کردن آتش، احتمال بروز این آتش سوزی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.