سهمیه فوق العاده آرد برای نانواییهای مشهد اختصاص یافت.

اختصاص سهمیه فوق العاده آرد برای نانواییهای مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ تن سهمیه فوق العاده آرد برای نانواییهایی که در کلانشهر مشهد افزایش ساعت کاری تا ۲۴  ساعت را در ایام نوروز  ۹۸ دارند اختصاص یافت.

حمیدرضا نوری افزود: در چارچوب خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم نورانی امام رضا(ع) و با هدف افزایش سطح دسترسی مردم به نان تعدادی از نانواییهای اطراف حرم مطهر، معابر پر رفت و آمد و ورودیها به مشهد به طور ۲۴ ساعته فعال هستند.

وی گفت: بر این اساس علاوه بر  همه نانواییهای اطراف حرم مطهر رضوی نانواییهای مستقر در خیابانهای اصلی، ورودی اصلی شهر مشهد و شهرستانهای مسیر از ۲۰  اسفند  امسال تا ۱۵  فروردین  ۹۸ به صورت فوق العاده و در نوبت کاری اضافه فعال خواهند بود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۴۵  واحد نانوایی در محدوده پیرامونی حرم رضوی گفت: دیگر  واحدهای نانوایی فعال در مسیرها و معابر هم اکنون در حال اعلام آمادگی و جمع بندی برای دریافت سهمیه آرد هستند.

نوری گفت: هم اکنون نه فقط در تامین آرد سهمیه اضافی برای واحدهای نانوایی در مشهد هیچ مشکلی وجود ندارد بلکه حتی پیش بینی مازاد آرد در سطح خراسان رضوی صورت گرفته است.

چهار هزار و ۴۰۰  واحد نانوایی یارانه ای و هزار و ۷۳۵ واحد نانوایی آزادپز در استان شش میلیون و ۴۰۰  هزار نفری خراسان رضوی فعال هستند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.