فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو عامل دستبرد به گاوصندوق یک شرکت در مشهد و سرقت 170 میلیون اومان وجه نقد خبر داد.

دستبرد 170 میلیون تومانی کارگر سابق یک شرکت
 
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه خبری پلیس محمدکاظم تقوی در تشریح این خبر اظهار کرد: گزارش سرقت به عنف با تهدید قمه و تبر از یک شرکت در مشهد، پلیس را بر آن داشت با توجه به اهمیت موضوع به‌صورت ضربتی وارد عمل شود
وی افزود: در این رابطه دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد صادر شد و طرح ویژه شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار فرماندهی انتظامی ثامن قرار گرفت. بررسی‌های اولیه تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد، حاکی از آن بود در اوایل بامداد روز پنجشنبه گذشته دو نفر که تبر و قمه در دست داشتند، وارد محل مذکور شده و با تهدید و توسل به زور 170 میلیون تومان وجه نقد از داخل گاوصندوق به سرقت برده‌اند.
تقوی ادامه داد: مأموران کلانتری شهید نواب صفوی که دقایقی پس از ارتکاب سرقت در محل حاضر شده بود با همکاری کارکنان این شرکت یکی از عاملان سرقت که تبر در دست داشت را در حال فرار دستگیر کردند، اما همدست قمه به دست او با موتورسیکلت بدون پلاک خود از محل گریخت.
کارگر قبلی شرکت در این سرقت دست داشت
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم 46 ساله که بررسی سوابق او نشان می‌داد دارای سابقه کیفری است در تحقیقات خود ناچار به بیان حقیقت شد و همدست 24 ساله خود را معرفی کرد. ادعای متهم پرونده در ادامه اعترافاتش پرده از یک راز برداشت و آن این است که همدست او، کارگر قبلی شرکت مذکور بوده و با توجه به اطلاعاتی که از میزان نگهداری وجه نقد و دیگر مسائل مربوط به محل مورد نظر داشته نقشه سرقت را طراحی و مرتکب جرم شده‌اند.
وی بیان کرد: تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی با ردزنی‌های گسترده و کنترل و مراقبت‌های پوششی ادامه یافت و پلیس پس از چند روز، متهم 24 ساله پرونده را نیز با اقدامی غافلگیرانه و پس از هماهنگی با مقام قضایی، داخل منزلی مسکونی در منطقه مهرگان مشهد و زمانی که او قصد رفتن به شهرستان چناران را داشت، دستگیر کردند و  اموال سرقتی از این متهم کشف و تحویل شاکی پرونده شده است.   

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.