مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: تنها دو هتل در سال ۹۷ تاییدیه آتش نشانی را اخذ کردند.

تنها دو هتل در سال ۹۷ تاییدیه آتش نشانی را اخذ کردند

به گزارش قدس آنلاین ، حسن جعفری در گفت وگو با ایلنا گفت:در هماهنگی‌های سال‌های اخیر با اتحادیه‌های هتل، مهمانپذیرها و هتل آپارتمان‌ها تلاش کردیم نواقص موجود در این مجموعه‌ها را کنترل کنیم.

وی افزود: به دلیل اینکه برخی از ایمن‌سازی‌ها هزینه زیادی در بردارد، بنا شد به صورت گام به گام هر سال برخی از این نواقص توسط هتل آپارتمان‌ها و هتل‌ها رفع شود تا به حد ایمن‌سازی قطعی برسند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد عنوان کرد: بازدیدها و ایمن‌سازی تنها به واحدهای اقامتی ختم نمی‌شود و در بخش بازارها، پاساژها و بازارچه‌ها انجام خواهد شد.

جعفری عنوان کرد: اقامتی‌های جدید ملزم به اجرای کامل مقررات ملی ساختمان هستند تا تاییدیه نهایی را بگیرند.

وی گفت: نسبت به سال گذشته میانگین ایمن‌سازی مهمان‌پذیرها و واحدهای اقامتی که دارای مجوزهای رسمی هستند؛ شاهد رشد ضریب ایمنی ۵۰ درصدی بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: بیش از ۱۳۵ هتل در شهر مشهد داریم که تنها دو مورد از این تعداد هتل برای سال ۹۷ از آتش‌نشانی تاییدیه گرفتند.

به گفته وی تمام هتل‌ها باید هرساله به آتش‌نشانی مراجعه کنند و تاییدیه بگیرند که در سال جاری تنها دو هتل اقدام به گرفتن تاییدیه سال ۹۷ کردند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰ مهمان‌پذیر و هتل آپارتمان عضو اتحادیه و به همین تعداد زیر نظر گردشگری هستند که به حد میانگین تاییدیه آتش نشانی را دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.