مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: سامانه ثبت‌نام نهال رایگان برای شهروندان مشهدی راه‌اندازی شده و شهروندان با ثبت نام در این سامانه می‌توانند نهال دریافت کنند.

دریافت نهال رایگان از طریق ثبت‌نام در سامانه شهرداری
به گزارش قدس آنلاین ؛ محمدجواد رجائیان ، در رابطه با دریافت نهال رایگان از شهرداری اظهار کرد: مطابق سال‌های گذشته اهدای نهال رایگان در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد قرار گرفته است و سازمان فاوای شهرداری مشهد نیز در راستای تسهیل امور و خدمت مطلوبتر به مردم، بستر ثبت‌نام آنلاین این درخواست را مهیا کرده است.
وی افزود: در سال‌های پیشین، امکان ثبت‌نام اینترنتی فراهم نبود و شهروندان برای دریافت نهال رایگان، گاه دچار مشکل می‌شدند. با مهیاشدن این امکان، شهروندان عزیز می‌توانند به‌راحتی درخواست خود را ثبت کده و با گرفتن کد رهگیری ویژه، برای دریافت نهال مراجعه نمایند.
رجائیان ادامه داد: شهروندانی که علاقه‌مند به دریافت نهال رایگان هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت  e.mashhad.ir و انتخاب گزینه «نهال رایگان»، پس از اعلام کد ملی و آدرس کاشت نهال، درخواست خود را ثبت کرده و برای دریافت نهال درخواستی به یکی از محل‌های اعلام شده مراجعه نمایند. همچنین محل‌های توزیع نهال در مناطق گوناگون شهرداری بر روی سایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری به آدرس parks.mashhad.ir قابل دسترسی است.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.