مازندران- احمد آفرین محمد زاده از اضافه شدن ۱۸ دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان راهداری مازندران خبر داد.

۱۸ دستگاه ماشین‌آلات به ناوگان راهداری مازندران اضافه شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل راهداری مازندران، احمد آفرین محمد زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از خرید ۱۸دستگاه ماشین‌آلات جدید تجهیز شده به چرخه ناوگان راهداری مازندران  با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد ریال خبر داد.

وی ادامه داد: ماشین‌آلات جدید با تخصیص از محل اعتبارات ملی و استانی شامل ۴ دستگاه گریدر، ۴ دستگاه لودر و ۶ دستگاه کامیون ده چرخ به همراه نمک پاش و تیغه برفروب بوده که این ناوگان به شریان های اصلی استان؛ هراز، فیروزکوه، کندوان و کیاسر توزیع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار امیدواری کرد: تا پایان سالجاری ۴ دستگاه بیل بکهو هم به ناوگان راهداری افزوده شود.

محمد زاده با اشاره به اینکه اقدامات یاد شده و خرید این تجهیزات نشان می دهد میزان آمادگی و ارایه خدمات راهداری در محورهای پرتردد و برفگیر به ویژه در محورهای اصلی هراز، کندوان و فیروزکوه و کیاسر در حد مطلوب است، افزود: امسال میزان افزایش اعتبارات راهداری قابل توجه بود که در راستای بازسازی، اقدامات هزینه‌ای و جاری، تأمین ماشین‌آلات و خرید و تجهیز قطعات ماشین‌آلات راهداری، تزریق اعتبار انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی از سوی اداراه کل شامل نوسازی، رنگ‌آمیزی، به‌روزرسانی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی راهدارخانه‌ها در سراسر استان انجام شده است.

محمدزاده تصریح کرد: همچنین در زمینه البسه راهداری نیز باتوجه به اعتبارات و برنامه پیش‌بینی شده،‌ کلیه راهداران پرتلاش ملبس به لباس و پوشش راهداری شدند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پدافند راهداری زمستانی و پشتیبانی به صورت پهباد، نیز از دیگر برنامه‌های اولویتدار دردست اجرای حوزه راهداری مازندران است به گونه‌ای که ایستگاه‌هایی جهت پوشش پهبادها تعبیه شود که در صورت نیاز از امکانات هوانیروز و پتانسیل‌های هوایی نیز در جهت سرعت‌ بخشیدن به خدمات‌رسانی، دریافت اطلاعات و آمار تردد در محورها و گره های ترافیکی و بروز مشکلات احتمالی در راههای مواصلاتی، استفاده شود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: براساس حجم ترافیک ورودی و خروجی محورهای شریانی و استراتژیک بودن محورها، تداوم روند نوسازی ناوگان راهداری از برنامه های این اداره کل است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.