قزوین_ مهدی چمران گفت: تکیه به ظرفیت های داخلی ما را به جایگاه ارزشمند در دنیا رساند.

"تکیه به ظرفیت‌های داخلی"، ما را به جایگاه ارزشمند در دنیا رساند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب روز دوشنبه در اجتماع بزرگ نیروی انقلابی شهرستان البرز در مسجد جامع رسول اکرم(ص) شهر الوند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در چند روز اخیر منشور برنامه های انقلاب را عنوان کردند که اگر بتوان از این منشور به نحو احسن استفاده کرد به پیشرفت ‌های بیشتری در انقلاب دست خواهیم یافت. 

وی با اشاره به جایگاه شهر صنعتی البرز در صنعت کشور افزود: این شهر جایگاه بالایی را در کشور به خود اختصاص می دهد که البته از این ظرفیت آن به خوبی استفاده نمی‌شود و مهندسان باید پویایی را به وجود بیاورند و مدیران را به کار بکشانند و این مکان صنعتی از حالت رکورد خارج شود. 

چمران به وضعیت صنعت در کشور پرداخت و ادامه داد: شاهد یک رکود صعنت در کشور هستیم و برای گذر از این رکود لازم است که تلاش همگانی صورت بگیرد و به حل مشکلات در داخل کشور ایمان و اعتقاد داشته باشیم و از تکیه به بیگانه و غرب و شرق دوری کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به ارزش و اهمیت تکیه به ظرفیت های داخلی اضافه کرد: تکیه بر توان و نیروهای داخلی موفقیت کشور را به همراه داشته است و این امر را می توان با اندکی تامل در تاریخ و پرورش مهندسان هسته ای و افزایش غنی سازی از ۲ درصد به ۲۰ درصد این کشور  مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه کشور ایران امروز به جایگاه بالا و ارزشمندی رسیده است، گفت: این کشور در شرایط متفاوت و سختی رشد یافته است و رشد و پیشرفت کشور ایران در شرایطی صورت گرفت که زمینه‌های پیشرفت وجود نداشت و امروز شاهد ارتقای این کشور در بخش علمی و رشد مقالات هستیم. 

چمران عنوان کرد:  ایمان و خودباوری می تواند ما را به رشد و تکامل برساند و با این امید و باور توانستیم در زمان جنگ، توانایی مردم را افزایش دهیم و به تکنولوژی های بسیار و تولیدات داخلی دست یابیم و در زمان جنگ با خودباوری مردم در زمان جنگ با توجه به تحریم های دشمنان انقلاب، نیازهای خود را برآورده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.