قزوین_ داود محمدی گفت: صداوسیمای مرکز قزوین به خوبی با پخش برنامه هایی نظیر خاطرات مبارزین انقلاب اسلامی و تشویق مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن، برنامه های خوب و قابل قبولی را برای بینندگان و هم استانی ها پخش کرد.

تقدیر از عملکرد صداوسیما به‌ دلیل پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن و تبیین دستاوردهای انقلاب

داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در سال‌جاری برنامه های مختلفی در خصوص تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پخش برنامه هایی در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری میزگردهایی در این زمینه از شبکه های مختلف پخش شده که انصافا قابل تحسین و قدردانی است.

 ‌وی ادامه داد: امروز جوانان نسل سوم و چهارم باید بیش از هر زمان دیگر از اهداف انقلاب اسلامی اطلاعات کافی داشته باشند و حرکت مناسب و ارزشمند رسانه ملی در این زمینه و عرصه بسیار به جا بوده و توانسته به خوبی این رسالت را در برنامه های مختلف به خوبی به مخاطبان ارائه دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز عصر رسانه و ارتباطات است و اگرنتوانیم واقعیت های جامعه را به خوبی بیان کنیم قطعا دشمنان می توانند در راستای تخریب و تضعیف باورها و ارزشها قدم بردارند.

محمدی ضمن قدردانی از شبکه استانی مرکز قزوین خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز قزوین هم به خوبی با پخش برنامه هایی نظیر خاطرات مبارزین انقلاب اسلامی و تشویق مردم به راهپیمایی ۲۲ بهمن هم برنامه هایی خوب و قابل قبول برای بینندگان و هم استانی ها پخش کرد که باید از مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین و دست اندرکاران و برنامه سازان قدردانی کنیم.

‌وی اضافه کرد: با مدیریت جدید صداوسیمای مرکز قزوین به مدیریت انبارلویی و سکانداری وی بر این رسانه در استان، می توانیم بیشتر شاهد رشد و تعالی این شبکه در عرصه های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.