سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برای فرمانداری های برخی شهرستان های استان که با سرپرست اداره می شوند افرادی به وزارت کشور معرفی شده اند.

فرمانداری مشهد تا پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد

علیرضا قامتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: از جمله شهرستان های استان خراسان رضوی که با سرپرست اداره می شوند شهرستان مشهد می باشد که به لحاظ حساسیت های ویژه ای که این شهرستان دارد فرمانداری آن تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد و استاندار نیز بر این موضوع تاکید ویژه دارند.
وی تصریح کرد: همچنین برای برخی شهرستان های استان که فرمانداری آنها با سرپرست اداره می شوند افرادی به وزارت کشور معرفی شده اند  که منتظر امضا وزیر کشور جهت معرفی و شروع به کار آنها هستیم اما تا آن زمان سرپرستان همچون گذشته باید زمینه هم افزایی دستگاه های اجرایی شهرستان ها را جهت ایجاد هماهنگی برای نظم بخشی به امور فراهم کرده و زمینه خدمت رسانی هماهنگ و بی منت را به تمام مردم هر شهرستان فراهم کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی افزود: در مورد پرونده رئیس  سابق سازمان جهاد کشاورزی استان نیز هنوز از سوی مراجع قضایی موضوعی اعلام نشده است و فعلا این سازمان با سرپرست اداره می شود تا پرونده مزروعی تعیین تکلیف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.