فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، با بیان اینکه تاثیر انقلاب اسلامی بزرگ بود و باید نسبت به آگاه سازی ملت ایران در خصوص پیروزی‌ها و موفقیت‌ها اقدام کنیم، گفت: از سفر بشار اسد به تهران و دیدار او با مقام معظم رهبری به عنوان جشن پیروزی یاد شده است.

دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب جشن پیروزی بود

به گزارش گروه سیاس ی قدس آنلاین، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شامگاه چهارشنبه در همایش رسالت‌های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی، در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفاء با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند در این انقلاب، ملت ایران را بر همه قدرت‌ها پیروز کرد و امام خمینی(ره) توانستند اسلام نبوی که سال‌ها در غربت بود را تجدید کنند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که از اسلام ناب دفاع و از حرکت‌های اسلامی پشتیبانی  می‌کند. کسی که در حوزه باشد، نمی‌تواند نسبت به این نظام بی‌تفاوت بماند، ولی مبنای اصلی تربیت در دانشگاه و یا حتی حوزه، تفکرات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیست، در حالی که نظریات امام راحل دنیا را تکان داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: بین اسلام و نظام جمهوری اسلامی رابطه تنگاتنگی وجود دارد و اگر این نظام آسیب ببیند، چیزی از اسلام و حتی ایران باقی نمی‌ماند.

وی در ادامه تصریح کرد: من در مسائل سیاسی به طرف کسی نمی‌روم و خط من، خط رهبری است و آنهایی که می‌گویند ما پیرو خط امام و رهبری هستیم باید بدانند که این دو از یکدیگر جدا نیستند.

سردار سلیمانی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت‌های اسلامی در جهان به وجود آمدند و شاهد پیروزی مقاومت اسلامی در فلسطین بودیم، در حالی که صهیونیست‌ها از همه سلاح‌های خود استفاده کردند.

وی ادامه داد: دلیل استمرار و انسجام نظام جمهوری اسلامی این است که امام خمینی(ره) اسلام را پشتوانه ای برای ایران قرار دادند و بین اسلام و منافع ایران منافاتی وجود ندارد و این منافع با اسلام تامین می‌شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: در دوره رژیم پهلوی در دکترین نظامی، عراق دشمن بود، یک حزب الحادی هم مدت‌ها در عراق حکومت می‌کرد، اما اکنون امن‌ترین مرزهای کشورمان، مرزهای مشترک با عراق است و دوستان ما در این کشور به حکومت رسیده‌اند و میزان صادرات کشورمان به عراق به مرز ۱۲ میلیارد دلار رسیده است.

سردار سلیمانی با اشاره به شکست آمریکا در عراق اظهار کرد: آمریکا ۷ تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد، اما با این وجود رئیس جمهور این کشور باید شبانه و مخفیانه به عراق سفر کند؛ ۱۵۰ هزار سرباز آمریکایی که وارد عراق شدند، بدون وجود یک حرکت اسلامی از عراق خارج نمی‌شدند.

وی ادامه داد: دشمنان سعی می‌کنند که حرارت اسلام را در منطقه خاورمیانه بخشکانند و ریشه اسلام را از بین ببرند، سعودی‌ها اعتراف کرده‌اند که به خواست غربی‌ها، وهابیت را ترویج کردند و محمد بن سلمان نیز به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه جمهوری اسلامی به ایران قدرت و اقتدار داد، افزود: عربستان هزار میلیارد دلار ذخیره ارزی دارد، اما دارای اقتدار نیست؛ هر قدرتی به اقتدار منجر نمی‌شود، اقتدار ایران به دلیل اراده و وجود انسان‌های فداکار است.

وی خاطرنشان کرد: تاثیر انقلاب اسلامی بزرگ بود و باید نسبت به آگاه‌سازی ملت ایران در خصوص پیروزی‌ها و موفقیت‌ها اقدام کنیم، به عنوان مثال از سفر بشار اسد به تهران و دیدار او با مقام معظم رهبری به عنوان جشن پیروزی یاد شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.