خراسان شمالی- علی خادمی گفت: بخش های پنجمین جشنواره مطبوعات را شامل سرمقاله؛ عکس، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و همچنین بخش ویژه شامل موضوعات اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی،حقوق شهروندی، فرهنگ ایثار و شهادت، محور توسعه و بحران آب عنوان کرد.

٣١۵ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره مطبوعات رسید

علی خادمی مدیرخانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: با پایان گرفتن زمان ارسال آثار پنجمین جشنواره دوسالانه مطبوعات استان، ٣١۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی اظهار کرد: بعد از برگزاری جشنواره قرآن وعترت در رسانه ؛ که هفته جاری شاهد برگزاری آن بودیم؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره دوسالانه مطبوعات و رسانه های استان نیز به اتمام رسید و آثار جشنواره برای داوری ارسال شد.

وی افزود: زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره ١۵ اسفندماه جاری تعیین شده است که امیدواریم سازو کارها و اعتبارات مورد نیاز این جشنواره تامین شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی ضمن تقدیر از تلاشهای خبرنگاران رسانه های این استان گفت: با اتمام زمان مهلت ارسال آثار، جمع بندی نهایی آثار رسیده آغاز شد.

به گفته وی، ٣١۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که کار داوری آن از روز شنبه ۴ اسفند ماه جاری آغاز خواهد شد.

خادمی گفت: آثار رسیده به پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان نسبت به جشنواره چهارم از رشد ٣۶ درصدی برخوردار است که این رشد، نشان از همت و تلاش بیشتر خبرنگاران برای حضور در این جشنواره است.

وی افزود: در چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی که در مردادماه سال ٩٢ برگزار شد حدود ٢۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود.

خادمی بخش های این جشنواره را شامل سرمقاله؛ عکس، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و همچنین بخش ویژه شامل موضوعات اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی،حقوق شهروندی، فرهنگ ایثار و شهادت، محور توسعه و بحران آب عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی به این جشنواره آثاری است که از ابتدای سال ٩۶ تا ٢٢ بهمن ماه ٩٧ در نشریات وخبرگزاری ها منتشر شده است.

مدیرخانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و دبیر جشنواره پنجم سرکار خانم اسعدی؛ در این جشنواره تلاش شده است تا با توجه به وجود اساتید و داوران ارزشمند استانی، از به منظور بررسی آثار استفاده شود.

وی تصریح کرد: با آغاز تصمیم برگزاری جشنواره پنجم در تیرماه سال جاری؛ مکاتبات و پیگیری های زیادی برای اجرای این برنامه و تامین اعتبارات مورد نیاز آن انجام و قول های مساعدی داده شد که امیدواریم این مهم در موعد مقرر انجام شود.

وی از نگاه ویژه استاندار خراسان شمالی به جامعه رسانه ای استان تشکر و قدردانی کرد و گفت: با حمایت ها و پیگیری های جدی نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، امیدواریم قبل از پایان سال جاری شاهد اعلام خبرهای خوشی در عرصه رسانه به ویژه برای خبرنگاران سخت کوش استان باشیم.

گفتنی است: خراسان شمالی هم اکنون دارای ٢٧ رسانه دارای مجوز و قریب به ٢١۰ نفر دست اندرکار رسانه است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.