سخنگوی سابق هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: عده‌ای می‌خواهند از هواداران تیم فوتبال پدیده شهر خودرو و موفقیت‌های این تیم سوءاستفاده کنند.

عده ای می خواهند از تیم فوتبال پدیده سوء استفاده کنند

به گزارش قدس آنلاین، علی رفسنجانی در واکنش به ادعای اخیر مالک جدید باشگاه پدیده شهر خودرو مبنی بر اینکه «اگر شهرداری مشهد نبود، نامی از این تیم وجود نداشت» به خبرنگار مهر اظهارکرد: به اعتقاد من این ادعا و اظهارنظر خلاف واقع از سوی مالک جدید باشگاه عامدانه نبوده و به‌ دلیل اطلاعات ناکافی وی است.

وی افزود: آقای حمیداوی بنابر گفته خودش مالکیت باشگاه پدیده را به‌واسطه رئیس وقت هیأت فوتبال استان و در شرایطی پذیرفت که شاید کمتر کسی حاضر به پذیرش این ریسک بوداما به نظر می‌رسد پس از حضور در رأس مدیریت باشگاه، افرادی اطراف وی قرار گرفته‌اند که صداقت کافی را ندارند.

سخنگوی سابق هیأت فوتبال خراسان رضوی با بیان این‌که موفقیت پدیده قبل از هرچیزی به دلیل تلاش های سرمربی و بازیکنان تیم و صبوری هواداران  حاصل شده است تاکید کرد: در وهله نخست اگر سعه‌صدر آقای گل‌محمدی و البته مدیریت آقای وطنخواه نبود، این تیم همان روزهای ابتدایی لیگ دچار فروپاشی شده بود.

رفسنجانی ادامه داد: با این وجود امّا قبل از شروع لیگ نهادهای مختلفی و در رأس آنها هیأت فوتبال خراسان، آستان قدس رضوی و استانداری دست به دست هم دادند تا طی کمتر از دو ماه به افتتاحیه لیگ برتر و اوج فشارها، مشکلات زیرساختی برطرف شود و پدیده بتواند لیگ را با عزت شروع کند.

وی خاطرنشان کرد: خوب است هواداران  فوتبال خراسان به یاد بیاورند که قبل از شروع لیگ حتی تکلیف ورزشگاه برای میزبانی افتتاحیه لیگ برتر مشخص نبود و بعضی به‌ظاهر دوستان معتقد بودند بهتر است بازی را جابجا کنیم تا افتتاحیه در همان تهران باشد نه مشهد و چه بسا اگر هیأت فوتبال در این زمینه مستقیماً با آستان قدس رضوی و سایر مجموعه‌ها وارد تعامل نمی‌شد، در ادامه لیگ هم اتفاقات ناخوشایندی برای تنها نماینده فوتبال خراسان افتاده بود.

رفسنجانی با اشاره به این‌که عده‌ای می‌خواهند از هواداران تیم فوتبال پدیده شهر خودرو و موفقیت‌های آن سوءاستفاده کنند، تصریح کرد: ناگفته‌های فراوانی وجود دارد که شاید در برهه فعلی طرح آنها به مصلحت هواداران دلسوز فوتبال خراسان نباشد و در این اوضاع خدای ناکرده کام شیرین‌شان را تلخ کند ولی در مجموع باید بگویم عده‌ای پشت پرده می‌خواهند نقاط ضعف سال‌های گذشته را پررنگ و البته نقاط قوت را به سود اهداف کوتاه‌مدت غیرورزشی جریان متبوع خود مصادره کنند و طبعاً دل‌شان به حال فردای ورزش و فوتبال خراسان نیز نسوخته است.

سخنگوی سابق هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: ای کاش آقای حمیداوی که به‌عنوان یک فعال اقتصادی تنها چند هفته است وارد حوزه مدیریتی فوتبال خراسان شده و مشغول پیگیری امور جاری باشگاه پدیده است، برای شناخت فضای موجود و اهداف برخی افراد بیشتر صبر کند و صدالبته با درنظر گرفتن مصالح فوتبال خراسان و هواداران، مراقب مشاوره‌های نادرست باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.