لرستان-طی مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از اصحاب فرهنگ و هنر و علاقه مندان به شعر و ادبیات از «مهتاب بازوند» غزل سرای معاصر لرستان تجلیل شد.

تقدیر از بانوی شاعره لرستانی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حمید رضا حنان مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان، در مراسم  تجلیل از  «مهتاب بازوند» غزل سرای معاصر لرستان که به همت انجمن شعر لرستان، کافه ایونت پلاس و مجتمع تجاری بعثت مال، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد، گفت: بنا بر آیات و روایات هر آنچه در جهان وجود دارد برای انسان خلق شده است و ارزش انسان به کرامت اوست،  کرامتی که  گاهی ذاتی است که همان عقل و خرد است و گاهی اکتسابی که تمام ظرفیت ها و استعدادهای نهفته در درون فرد را شامل می شود که با بالقوه شدن، انسان را در مسیر کمال قرار می دهد.  

وی افزود: کرامت ذاتی و اکتسابی انسان باید در مسیر حقیقی خلقت انسان که همان کمال است قرار گیرد و حس نوع دوستی و انسان دوستی کرامت ذاتی و اکتسابی را در مسیر کمال قرار می دهد و هم زیستی و درک متقابل بدون هر گونه کینه و دشمنی است که می تواند مسیر کمال را همواره سازد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: انسان ها سه دسته اند؛ یک دسته نه برای خود منفعت دارند و نه برای جامعه، دسته دوم برای خود نفع دارند ولی برای جامعه نه و دسته سوم هم به خود و هم به جامعه منفعت می‌رسانند و فکر و اندیشه های این دسته از انسان ها است که در طول تاریخ زمینه ساز تحولات بزرگ شده است.

حنان در پایان تصریح کرد: بانوی هنرمند «مهتاب بازوند» از آن دسته افرادی است که هم برای خود و هم برای جامعه منفعت داشته است و به صراحت عرض می کنم به او ما و جامعه نیاز ندارد و این ما و جامعه هستیم که نیازمند فکر و اندیشه امثال این هنرمند هستیم.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.