البرز- محمدرضا احمدی نژاد از اجرای فاز دوم طرح شهر خوانا در کلانشهر کرج خبر داد.

اجرای فاز دوم طرح "شهرخوانا" در کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدرضا احمدی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار کرد: در چارچوب طرح استقبال از بهار اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک در چندین بخش شدت و سرعت خوبی پیدا کرده که بحث مناسب سازی کریدورهای عابرین پیاده از جمله این اقدامات به شمار می رود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای فاز نخست طرح مناسب سازی کریدور عابرین پیاده به صورت ویژه معبر ۴۵ متری گلشهر و چهارراه گلزار در دستور کار قرار دارد، افزود: در این طرح با استفاده از مِتُد خط سفید نسبت به اصلاح خط کشی و کف نویسی ها اقدام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه مناسب سازی برای عبور معلولین و جانمایی خط ویژه نابینایان به صورت پایلوت در طول مسیر ۲.۷ کیلومتری ۴۵ متر گلشهر انجام می شود، تصریح کرد: پس از اجرایی شدن فاز نخست این طرح سایر معابر شهر نیز به صورت کریدوری در دست اقدام قرار می گیرد.

احمدی نژاد با اشاره به اجرایی شدن فاز دوم طرح شهر خوانا در آستانه سال جدید، خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی شدن فاز اول این طرح، نواقص و اصلاحات مورد نیاز تابلوهای ترافیکی در کریدورهای اصلی شهر احصا و برطرف شد.

وی افزود: معبر شهید فهمیده، محدوده ایستگاه مترو محمدشهر، بلوار ارم و ۴۵ متری گلشهر در راستای اجرای فاز دوم این طرح در دست اقدام قرار دارد که تا به این لحظه ساخت تابلوهای ترافیکی مورد نیاز و بررسی جانمایی آن ها انجام گرفته است.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری کرج تاکید کرد: در سال آینده تمامی معابر شریانی کلانشهر کرج بر اساس طرح شهر خوانا اصلاح خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سنوات گذشته در بخش هدایت رانندگان با استفاده از تابلوهای هدایت مسیر با ضعف و نواقصی مواجه بودیم، گفت: در راستای اجرای طرح جامع شهر خوانا نواقص احصا شده بر اساس اولویت برطرف می شود تا بدین ترتیب  بتوان از سردرگمی رانندگان در حین رانندگی جلوگیری کرد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه اجرای طرح خط کشی محوری معابر در آستانه نوروز ۹۸ نیز آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون حدود ۳۷ کیلومتر خط کشی محوری ممتد و منقطع در معابر درون شهری کرج انجام شده است.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری کرج بازسازی، رنگ آمیزی و شست و شوی علائم و ادوات ترافیکی، ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و تامین ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات عید را از جمله اقدامات در دستور کار برشمرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.