یزد- حمیدرضا پایدارفر گفت: بازسازی و بهسازی ساختمان انجمن معلولین اردکان، یک امر مهم و بسیار ضروری است و انجمن معلولان باید به وسایل توانبخشی تجهیز شود.

 انجمن معلولان باید به وسایل توانبخشی تجهیز شود

حمیدرضا پایدارفر رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین درخصوص وضعیت ساختمان انجمن حمایت ازمعلولین این شهرستان با اشاره به نامناسب بودن ساختمان انجمن حمایت از معلولین، اظهارداشت: به دلیل عدم استحکام بنا و غیرقابل استفاده بودن این ساختمان، هرچه سریعتر باید این مکان تخلیه شود و برای پوشش فعالیت های کاردرمانی، فرهنگی، ورزشی و سرگرمی معلولان زیر پوشش این انجمن مکانی دیگر اجاره شود.

وی افزود: انجمن حمایت از معلولین اردکان در سال۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمت به معلولین تاسیس شده و در حال حاضر با حمایت از افراد دارای معلولیت شامل سه تشکل ناشنوایان، نابینایان و معلولین جسمی حرکتی در شهرستان فعال است  و در سالهای اخیر تشکیل گروه سرود ناشنوایان و تئاترناشنوایان، تیم ورزشی بوچیا، والیبال نشسته آقایان و بانوان و ورزش گلبان بانوان از اهم فعالیت‌های این انجمن بوده است.

پایدارفر تصریح کرد : درحال حاضر تعداد۲۴۰۰ نفر افراد دارای معلولیت تحت پوشش اداره بهزیستی اردکان هستند که به امید خدا و با همکاری این انجمن بتوانیم در زمینه های مختلف به معلولین خدمت رسانی کنیم تا به توانمندسازی منجر شود.

رئیس بهزیستی اردکان گفت: بهتر است مسئولین و خیران شهرستان برای خدمت رسانی بیشتر به معلولان، این گونه مراکز را مورد حمایت خود قرار دهند، زیرا کمک آنها  به طور مستقیم برای خدمات رسانی به معلولان هزینه می شود.

وی خاطرنشان ساخت: شماره حساب ۱۲۸۰۲۳۱۶۲۰ انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان نزد بانک ملت، آماده دریافت کمک‌های مالی خیرین و همشهریان برای کمک به بازسازی ساختمان انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان است.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.