قزوین_ حجت الاسلام علی قابل گفت: امروز باید همه دلسوزان فرهنگی، فرزندان و آحاد جامعه رویکرد ضد فرهنگی و ضد دینی را توجیه و خطر آن را به خوبی بیان کنند.

دلسوزان فرهنگی خطر رویکرد ضدفرهنگی را بیان کنند

حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: فرهنگ اساس و هویت یک ملت است و امروز باید ما و آحاد ملت و همه مردم باید به ارزش های اسلامی و قرآنی پاینبد باشیم و اگر از این مسیر فاصله بگیریم قطعا دچارخسران خواهیم شد.

وی افزود: امروز دشمنان می خواهند ارزش ها، فرهنگ دینی و مکتبی ما را با معیارها و برنامه های خود در جامعه تغییر دهند که البته باید در این زمینه هوشیار باشیم.

قابل بیان کرد: امروز خانواده ها و همه دلسوزان فرهنگی باید فرزندان و آحاد جامعه را به این رویکرد ضد فرهنگی و ضد دینی توجیه و خطر آن را به خوبی بیان کنند چراکه در طول تاریخ این معیارهای قرآنی توسط دشمنان جابه جا شده که نمونه آن واقعه کربلا است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به معیارهای مقام معظم رهبری و نمایندگان ولی فقیه در استان تصریح کرد: این انقلاب توسط امام راحل و با پشتیبانی مردم شکل گرفت و مقام معظم رهبری در حال هدایت و روشنگری است و توانسته این کشور را در تمام بحرانها و فتنه ها به سلامت عبور دهد.

وی اضافه کرد: نگاه ما امروز در جامعه اسلامی باید با معیارهای مقام معظم رهبری که در سطح کلان مطرح می شود، باشد و نگاه به نماینده ولی فقیه در استانها هم باید بیش از پیش صورت بگیرد.

قابل مطرح کرد: امروز برخی درجامعه این گونه بیان و مطرح می کنند که جامعه نیازمند شادی است اما نباید به منزله شاد بودن مردم آن را به گناه آمیخته کنیم و شادی خود چهارچوب و ضوابطی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.