۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 647016

استاندار تهران در نشست با فرمانداران استان تهران بر ضرورت حضور فرمانداران و مدیران در ایام تعطیلات نوروزی و فراهم ساختن تسهیلات برای مسافران نوروزی تاکید کرد.

استان تهران آماده میزبانی مسافران نوروز

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، نشست انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با فرمانداران شهرستان های استان تهران با حضور حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و رضا آقاعلیخانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران برگزار شد.

موضوع محوری این نشست ضرورت آمادگی فرمانداران و همراهی مدیران دستگاه های شهرستانی برای استقبال از نوروز همزمان با روزهای پایانی سال بود.

استاندار تهران با تاکید براینکه فرمانداران و مدیران در ایام تعطیلات نوروز حضور داشته باشند گفت: برای مهیا ساختن استقبال از مسافران در ایام نوروز تسهیلات لازم و کافی در بخش های مختلف تامین تنظیم بازار، مایحتاج مسافران و سیمای شهرها فراهم باشد.

محسنی بندپی گفت: ساماندهی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری میان دستگاه های عضو ستاد تسهیلات نوروزی و شهرداران  در دستور کار باشد و فرمانداران بازدید مداوم و مستمر از مجموعه های خدمات رسان را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه بستر کافی برای خدمات رسانی بخش های مختلف بیمارستانی، مراکز درمانی و سایر بخش های تامین کننده نیاز مسافران از سوی فرمانداری ها برنامه ریزی شود عنوان کرد: ایجاد امکان دسترسی مسافران به محورهای مختلف، آماده سازی سیمای شهر از سوی شهرداری ها، نظارت و کنترل بازار و قیمت کالاها و سایر نظارت ها باید در دستور کار ستاد های شهرستانی استقبال از نوروز باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.