خراسان جنوبی- "حجت الاسلام علی اکبر حدادیان " افزود: مسولین ادارات هر کدام به سهمی و به طریقی با ارباب رجوع  برای گره گشایی کردن، راهنمایی کردن و رفع  مشکلات در ارتباط هستند.

مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، "حجت الاسلام علی اکبر حدادیان " امام جمعه موقت بشرویه، بعد از ظهر دیروز(یکشنبه)، در مراسم شورای اداری شهرستان بشرویه که در محل سالن ترویج جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به نیازهای مردم خاطر نشان کرد: بهترین فرد آن کسی است که خدمت بیشتری نسبت به خلق  خدا داشته باشد.

امام جمعه موقت بشرویه افزود: مسولین ادارات هر کدام به سهمی و به طریقی با ارباب رجوع  برای گره گشایی کردن، راهنمایی کردن و رفع  مشکلات در ارتباط هستند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال نو هم گفت:  در آستانه فرارسیدن سال نو هستیم لبخند برلب نشاندن شهامت است  و باید هر کدام به هر طریقی در طول سال و بویژه ایام پایانی سال در خدمت گزاری به مردم بیشتر تلاش کنیم.

حدادیان افزود: مردمی که در ۲۲ بهمن با حضور حماسی خودشان نشان دادند که در میدان هستند و ارزش انقلاب را با مادیات معاوضه نمی کنند. و همه مسولین هم در هر رده اعلام کردند به منظور قدردانی از این حضور شایسته مردم خدمتهای شایسته به آنها داشته باشند.

امام جمعه موقت بشرویه تصریح کرد: یکی از راههایی که می تواند گره خیلی از کارها را باز کند و ایجاد شادمانی کند در خانواده های مخصوصا نیازمند شکستن این بار سنگین گرا نیهاست که در بازار است.

وی با تاکید بر نظارت به قیمت های بازار گفت:  نظارت دقیق در بازار بسیارمهم است. اگر نظارت درست باشد خیلی از مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

حدادیان افزود:مسئولان بسنده نکنند که در هیئت نظارت، صنعت و معدن و امثال این ... اگر گرانی دیدید تلفن بزنید  باید دقت کرد اما دقت خودرا مضاعف کنیم تادر روزهای آخر سال لبخند و خوشحالی بر لبان گرفتاران جامعه بنشانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.