خراسان جنوبی- "علی رضا زمان زاده " گفت: استخر ورزش جوانان مبلغ ۱ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده الان در حساب اداره ورزش است پس از انجام مراحل قانونی با پیمان کار شروع به کار خواهد کرد.

پروژه استخر شنای بشرویه اعتبار گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، "علی رضا زمان زاده " فرماندار شهرستان بشرویه بعد از ظهر دیروز(یکشنبه)، در مراسم شورای اداری شهرستان بشرویه که در محل سالن ترویج جهاد کشاورزی برگزار شد با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان خدمت رسانی به مردم است گفت:  همه دستگاههای انتظامی- نظامی همه ما باید با هم  متحد شوند  تا بتوانیم کاری رابرای مردم انجام دهیم.

وی با اشاره به گزارشات واقدامات ۲ ساله انجام شده گفت:  نظام انقلاب اسلامی  علی رغم همه فشارهای اقتصادی که وارد شده و صدماتی که استکبار جهانی وارد کرده در برابر همه توئطه های داخلی و خارجی استقامت کرده و  ما اگر امنیت نداشته باشیم هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

زمان زاده تصریح کرد:.  در طی ۲ سال خدمت در بشرویه، حدود ۱۰۶ میلیارد و دویست میلیون تومان سرمایه گذاری اتفاق افتاده است.

فرماندار بشرویه افزود: درحوزه اداری و بخش خصوصی و خدمات خیرین  برنامه های خوبی صورت گرفته این  آماری  است که تا قبل از دهه فجر و  در حوزه بهداشت وسلامت- آموزش- کشاورزی- دامداری و... انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه های حوزه کشاورزی هم گفت: در حوزه کشاورزی ، آبیاری نوین، آبخیز داری در سطح ملی انجام شده  است.

زمان زاده افزود: در حوزه شهرداریی ها نیز بهسازی در ورودیهای شهر  تا حدودی صورت گرفته حدود ۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار بشرویه تصریح کرد:  موضوع آبیاری شهری وروستایی، برق رسانی روستاهها، استخر، را ه اندازی سیستم گرمایشی  در کلیه مدارس بشرویه انجام شده و مدرسه ای نیست که بخواهد از بخاری استفاده کند همه به شوفاژ مجهز هستند

وی در زمینه اقدامات گاز رسانی های اخیر هم افزود: در شهر ارسک گازرسانی انجام شده و همچنین گازرسانی به ۱۳ روستا انجام شده اصفاک- جوزردان – کرند، ۳۰ واحد از کوره ها و مرغداریها هم انجام و  منتظر ایستگاه هستیم  که زمان راه اندازی شد به بهربرداری خواهد رسید و باتوجه به اینکه حدود ۲ میلیارد تومان هزینه گاز رسانی شده و کارگاهها باید امتیاز بخرند وگاز نصب کنند.

زمان زاده تصریح کرد: برای ایستگاه گاز ۶ ماه در نوبت بودیم الان آماده تحویل  است. قبل از عید ایستگاه آماده خواهد شد.

فرماندار بشرویه با اشاره به تخصیص اعتبار هم گفت:  استخر ورزش جوانان مبلغ ۱ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده الان در حساب اداره ورزش است پس از انجام مراحل قانونی با پیمان کار شروع به کار خواهد کرد.

وی افزود: استخر آموزش و پرورش هم  که مشکل ایجاد شده بود برطرف خواهدشد و بهربرداری خواهد رسید.

زمان زاده همچنین در خصوص فعالیت های بوم گردی گفت: در زمینه های خانه های بوم گردی فعالیتهای خوبی انجام شده و بازدید کننده و ماندگاری در این خانه نسبت به سالهای گذشته چشمگیر بوده امیدواریم امسال هم ازنظر اسکان و بازدید از محله های تاریخی شهرستان بشرویه فعالیتهای خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.