تیم فوتبال یوونتوس با برتری ۲ بر یک در خانه ناپولی بیش از پیش به قطعی کردن زودتر از موعد هشتمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها نزدیک شد.

ناپولی ۱ - یوونتوس ۲/ نبرد بر سر اسکودتو به پایان رسید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، تیم ناپولی از ساعت ۲۳ در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل میزبان یوونتوس صدرنشین بود که این دیدار با پیروزی دو بر یک بانوی پیر به پایان رسید.

در این مسابقه در دقیقه ۲۵ الکس مرت دروازه بان ناپولی به دلیل خطا روی رونالدو نزدیک محوطه جریمه خودی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. پیانیچ همان ضربه کاشته به دست آمده از خطای مرت را تبدیل به گل نخست یوونتوس کرد. در دقیقه ۳۹ امره جان روی سانتر برناردسکی گل دوم بانوی پیر را هم به ثمر رساند تا یووه با برتری دو گله به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ پیانیچ نیز با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا هر دو تیم ۱۰ نفره شوند. در دقیقه ۶۱ کایخون روی سانتر عالی اینسینیه یکی از گل‌ها را جبران و نتیجه را دو بر یک کرد. ناپولی بعد از زدن گل نخستش فشار را روی دروازه یووه افزایش داد و در نهایت در دقیقه ۸۳ با خطای هند ساندرو که داور با استفاده از کمک داور ویدیویی آن را اعلام کرد، صاحب ضربه پنالتی شد. اینسینیه کاپیتان ناپولی این بار موفق عمل نکرد و ضربه پنالتی اش را در حالی که شزنی نیز مسیر توپ را درست تشخیص داده بود، به تیر دروازه کوبید.

بازی در دقایق پایانی به جنجال و درگیری نیز کشیده شد و در نهایت بیانکونری موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد نزدیک‌ترین تعقیب کننده اش در جدول، ناپولی عبور کند.

شاگردان آلگری با این پیروزی ۷۲ امتیازی شدند و اختلاف امتیاز خود را با ناپولی رده دومی به ۱۶ امتیاز افزایش داد و تقریبا قهرمان این فصل سری آ. نیز مشخص شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.