۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 647091

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد در واکنش به حواشی پیش آمده در بازی مقابل شهرداری ورامین گفت: تعداد نیروی انتظامی در سالن کم بود و همین باعث ورود تماشاگران به داخل زمین شد.

جزئیات اتفاق تلخ یک دیدار والیبال

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدار دو تیم شهرداری ورامین و پیام مشهد روز یکشنبه در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ والیبال به میزبانی ورامین برگزار شد و بازی در شرایطی به سود ورامین به پایان رسید که اواخر بازی با جنجال و درگیری همراه بود.

سرمربی تیم والیبال پیام پس از شکست مقابل تیم شهرداری ورامین گفت: در ست اول و دوم خوب نبودیم و نتوانستیم چیزی را که برنامه‌ریزی کرده بودیم در زمین اجرا کنیم. در اواخر ست دوم به خودمان آمدیم و در ست سوم با ثبات بازی کردیم و موفق شدیم پیروز شویم. در ست چهارم چند اشتباه داوری رخ داد و همین باعث ایجاد جنجال در بازی شد. روز سنگینی در ورامین داشتیم چراکه از سمت تماشاگران و بازیکنان فشار زیادی بر تیم وارد شد.

جبار قوچان نژاد در ادامه افزود: چیزی که جای تأسف دارد این است چرا تماشاگران باید بعد از بازی به راحتی وارد زمین شوند و چند درگیری رخ دهد.

او درباره هل دادن ناظر بازی توسط موسوی گفت: چون پس از بازی تماشاگران داخل زمین ریختند و قصد حمله به موسوی را داشتند، موسوی نمی‌دانست آن فرد ناظر بازی است به همین دلیل با تصور اینکه یکی از تماشاگران است او را هل داد. جو سالن از ابتدا بر علیه سید بود و تماشاگران علیه او فحش می‌دادند.

قوچان نژاد در پاسخ به این سوال مبنی بر این که با افزایش حساسیت بازی‌ها و نبود ویدئو چک پیش بینی ایجاد جنجال و درگیری در بازی‌ها می‌شد؟ گفت: حضور ویدئو چک بسیار تأثیرگذار است اما مهم‌ترین گلایه ما این است که چرا تماشاگران به راحتی وارد زمین می‌شوند و تعداد نیروهای انتظامی در سالن بسیار کم بود. چرا باید امنیت سالن به حدی کم باشد که تماشاگران وارد زمین و مشخص نشود چه کسی کتک می‌خورد و چه کسی می‌زند؟ کسی حق ندارد به سرمایه والیبال ایران حمله کند. اگر کسی چاقو در می‌آورد و آسیب می‌رساند چه کسی پاسخگو بود؟

وی درباره اینکه در مرحله دوره‌ای مسابقات و بازی در ورامین موسوی به همراه او با اسکورت پلیس وارد سالن شدند، گفت: بله در مرحله قبل نیز این اتفاق رخ داد و به همین دلیل شب قبل از بازی در ورامین تمرین نکردیم و در تهران ماندیم.

قوچان نژاد ادامه داد: نافعی (داور بازی) از داوران خوب است و ما اعتراضی به داوری او نداریم. به داوری نباختیم. چنین اشتباهاتی رخ می‌دهد و طبیعی است که حضور ویدئو چک در چنین شرایطی بسیار اثرگذار بود.

سرمربی والیبال پیام درباره بازی برگشت در مشهد گفت: بازی سختی در مشهد خواهیم داشت، تیم‌هایی مانند سایپا و شهرداری مهره‌های بسیاری دارند. سعی می‌کنیم در خانه کم اشتباه تر ظاهر شویم و کار را به بازی سوم بکشانیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.