همدان-صفر صادقی راد گفت: با توجه به در پیش رو بودن سفرهای نوروزی، اداره کل راهداری این استان با هماهنگی شرکت‌های مسافربری، برنامه ریزی لازم و اقدام مناسب را برای تامین ناوگان اتوبوسی در روزهای قبل و حین نوروز انجام داده است.

پیش‌فروش بلیت نوروزی ناوگان اتوبوس همدان آغاز شد

 به گزارش قدس آنلاین، صفر صادقی‌راد معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری همدان اظهار کرد: پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیت ناوگان اتوبوسی همدان برای سفرهای نوروزی از ۱۲ اسفند در استان همدان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دارد افزود: اکنون سن ناوگان اتوبوسی همدان  هفت است و به دلیل سن پایین ناوگان، ناوگان اتوبوسی همدان بین استان‌های با ناوگان با کیفیت محسوب می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان با یادآوری اینکه در سال‌های اخیر سفر با خودروی شخصی بیش از سال‌های قبل رواج دارد،  ادامه داد: در آمار سال‌های ۹۵ تا ۹۶ نوروز، کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی سفر با ناوگان اتوبوسی استان را شاهدیم. بر این اساس در نوروز سال قبل ۲۶۴‌ هزار ۵۵۹ مسافر و در سال ۹۵ هم ۳۱۱ هزار و ۳۲۸ نفر از خدمات ناوگان اتوبوسی همدان استفاده کردند.

 صادقی راد با  یادآوری در پیش رو بودن آغاز سفرهای نوروزی و نیاز روزافزون مردم به بهرمندی ناوگان اتوبوسی استان همدان گفت: با هماهنگی انجمن ها و شرکت های مسافربری برنامه ریزی برای تامین اتوبوس را در روز های عید و قبل از آن انجام دادیم.

وی با اشاره بر اینکه در هر شهرستان یک مدیر شهرستانی و در پایانه‌ها هم بازرس مستقر داریم همچنین از شهروندان تقاضا کرد: تا در صورت مواجه با مشکلی در ناوگان اتوبوسی استان در شکایات، پیشنهادات و نظرات خود را به سامانه ۱۱۰۱۲۰ پیامک کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.