مازندران- سید علی آقامیری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، طرح انتقال آب خزر را طرحی آبکی دانست.

طرح انتقال آب خزر، آبکی است/ مازندران کمبود آب ندارد بلکه بحران مدیریت دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر ساری صبح امروز(دوشنبه)، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، طرح انتقال آب دریا خزر را طرحی آبکی دانست و اظهار کرد: از رئیس جمهور می خواهیم با طرح های غیرکارشناسی بیش از این مردم مازندران را به چالش نکشاند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور از نجابت مردم مازندران سوء استفاده نکند و به حل مشکلات اساسی مردم استان بپردازند.

عضو شورای عالی استان های کشور با اعلام اینکه مردم مازندران به اندازه کافی مشکلات و دغدغه دارند، گفت: دولت بجای پرداختن به طرح های غیرکارشناسی، مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع کند.

آقامیری با اشاره به اینکه انتقال آب مازندران به کویر یک شوخی خطرناک است، افزود: با توجه به اینکه تامین کننده آب خزر محدود بوده و این دریاچه هیچ راهی به آب های آزاد ندارد، همان بلایی که بر سر دریاچه ارومیه آمد بر سر خزر هم خواهد آمد.

رئیس جمهور توجهی به نظر مدیران مازندران ندارد

وی با بیان اینکه مازندران کمبود آب ندارد بلکه بحران مدیریت دارد، ادامه داد: ۸۰۰ آب بندان در مازندران وجود دارد که با احیای آنها می توانیم کمبود آب را مرتفع کنیم.

وی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با ارزیابی از عکس العمل مدیران ارشد مازندران، در رابطه با طرح انتقال آب خزر، خاطرنشان کرد: مدیران استانی حساسیت به خرج دادند اما متاسفانه به آن توجهی نشده است.

بی توجهی شهردار به رسانه ها را ابلاغ می کنم

عضو شورای شهر ساری در پاسخ به سوال دیگر قدس آنلاین در رابطه با عدم پاسخگویی شهردار ساری طی ۵ سال گذشته، گفت: پیام شما را به شهردار می رسانم، البته این پیام - از این جلسه - به شهردار خواهد رسید.

آقامیری در پاسخ به سوال قدس آنلاین در ارتباط به تحمیل نیرو از سوی شوراها به شهرداری‌ها، یادآور شد: متاسفانه در دوره چهارم شوراها نیروهای مازاد به بدنه شهرداری ها تحمیل شدند و برای حل این مساله باید با آموزش و سازماندهی نیروها، استفاده لازم از پتانسیل موجود داشت.

وی تاکید کرد: در بودجه سال آینده پیش بینی شد که هیچ نیرویی به شهرداری ساری اضافه نشود و جذب بر اساس روال قانونی صورت گیرد.

آقامیری با اشاره به اینکه دولت ۴۵ هزار میلیارد تومان به شهرداری ها بدهکار است خواستار پرداخت این مطالبات شد تا مشکلات شهرداری ها مرتفع شود.

۲۸ هزار رای صادره در شوراها برگشت خورد

عضو شورای عالی استان های کشور در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار قدس آنلاین، در رابطه با کارکردهای نامناسب شوراها، اینگونه توضیح داد: از حدود ۵ میلیون رای صادر شده در شوراها تنها ۲۸ هزار فقره پرونده از طریق دیوان عدالت اداری برگشت خورد.

آقامیری با تاکید بر اینکه با تخلفات شوراها باید به‌صورت جدی برخورد شود، تاکید کرد: شوراها نهادی مردمی هستند که می تواند از حقوق مردم دفاع کنند و باید نقش شان پُررنگ و اشکالات موجود برطرف شود.

در پروژه تونل شهری، کارشناسی خوبی صورت نگرفت

عضو شورای شهر ساری در پاسخ به سوال دیگر قدس آنلاین در رابطه با پروژه تونل شهری که به تازگی به بهره برداری رسید، آیا دارای اشکالات فنی است، گفت: برای اجرای این پروژه، کارشناسی خوبی صورت نگرفت و کار اساسی و عمیق انجام نشده بود که در این راستا کارشناسان موردنظر مورد بازخواست قرار گرفتند.

آقامیری با اشاره به اینکه این پروژه در کمیسیون عمران شورای شهر بررسی و با یک نظر اغماضی، اصلاحات صورت گرفت، تاکید کرد: متاسفانه فرهنگ رانندگی مان دچار اشکال بوده و بخشی از ترافیک موجود ناشی از این مساله است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.