رئیس اتحادیه هتل‌داران مشهد اعلام کرد:هتل‌های مشهد هیچ افزایش قیمتی برای نوروز ۹۸ ندارند.

هیچ افزایش قیمتی برای نوروز ۹۸ نداریم/ ۳۵تا۴۵ درصد تخفیف نوروزی هتل‌های مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد قانعی گفت: گردشگری محور توسعه مشهد الرضاست و باید به آن نگاه ویژه‌ای شود.

 وی در خصوص قیمت‌ هتل‌ها در ایام نوروز بیان کرد: برای ایام نوروز ۹۸ افزایش قیمت جدیدی نداریم تنها در بحث مواد غذایی به دلیل افزایش قیمت گوشت و مرغ شاهد افزایش ۲۵تا۳۵درصدی قیمت در رستوران های هتل هستیم.

 رئیس اتحادیه هتلداران مشهد از در نظر گرفتن تخفیف ویژه در نیمه دوم تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۸۰ درصد هتل‌های مشهد در ایام نوروز اشغال شوند.

 قانعی با تاکید به برنامه ریزی مردم برای سفر به مشهد اعلام کرد: زائران و گردشگران در هفته دوم می‌توانند از ۳۵ تا ۴۵ درصد تخفیف‌ در هتل‌های مشهد استفاده کنند.

 وی همچنین از جزیره‌ای عمل کردن برخی دستگاه‌های اجرایی در مقوله زیرساخت‌های گردشگری انتقاد و تصریح کرد: ساخت زائرسرای ارزان قیمت با همراهی برخی دولتی‌ها زیبنده بخش گردشگری نیست.

 رئیس اتحادیه هتلداران مشهد گفت: زائر پذیری و گردشگرپذیری در مشهد برکسی پوشیده نیست، اما در این زمینه دچار سردرگمی هستیم و باید برای آن چاره اندیشی شود.

 قانعی یادآور شد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شاهد ورود حجم عظیمی از زائران به مشهد هستیم تمام هتل‌های مشهد استانداردسازی شدند و شرایط آنها از نظر ایمنی و بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت که هم‌اکنون در شرایط ایده‌آل به سر می‌برند و مشکلی برای اشغال وجود ندارد.

 وی با اشاره به اینکه تعداد هتل‌های مشهد امسال افزایش پیدا کردهاست، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در ایام نوروز ۸۰ درصد ظرفیت هتل‌های مشهد اشغال شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.