۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 647311

رئیس هیأت کشتی استان مازندران گفت: درخواست جامعه کشتی این است که وزارت ورزش هرچه زودتر تکلیف مجمع فدراسیون را مشخص کند.

وزارت ورزش باید به خواسته جامعه کشتی توجه کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اصغر ثمربخش رئیس هیأت کشتی استان مازندران اظهار داشت: در اساسنامه فدراسیون کشتی به وضوح قید شده سرپرست فدراسیون شش ماه فرصت دارد و پس از آن باید فدراسیون با رئیس اداره شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل به عنوان عضوی از مجمع فدراسیون و جامعه کشتی از مسئولان وزارت ورزش می‌خواهم به خواسته جامعه کشتی توجه کنند و هرچه زودتر شرایط انتخابات ریاست فدراسیون را فراهم کنند.

رئیس هیأت کشتی استان مازندران گفت: به نظرم هرچه کشتی در بلاتکلیفی بماند به ضرر این رشته است و کار را برای کسب موفقیت سخت‌تر خواهد کرد. اگر مسئولان امر به این مهم بی توجه باشند دود آن به چشم کل ورزش خواهد رفت.

ثمربخش در مورد شرایط کاندیداها نیز اظهار داشت: هیأت‌ها به برنامه افراد و کارایی آنها رأی خواهند داد و بنظرم رئیس آینده فدراسیون فردی از خانواده کشتی باشد. خوشبختانه در حال حاضر نیز افراد زیادی از جامعه کشتی هستند که توانایی انجام این کار را دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت برای برگزاری انتخابات محدود است و مسئولان از این امر خبر دارند، اما نمی دانم چرا در کار تعلل می‌کنند. امیدوارم طبق وعده‌ای که قبلاً داده‌اند هرچه سریع‌تر روند ثبت نام در اسفندماه انجام شود تا مجمع فدراسیون کشتی در زمان قانونی برگزار شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.