قزوین_ نادر میرزایی گفت: در آستانه سال نو مراسم « زنگ مهمانی، رنگ مهربانی» در مدارس دو روستای قزوین برگزار شد.

دانش‌آموزان روستایی قزوین در "زنگ مهمانی، رنگ مهربانی" شرکت کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، در آستانه فرارسیدن سال نو و هفته احسان و نیکوکاری، دانش آموزان بشردوست هلال احمر در دو مدرسه دخترانه حضرت سکینه (س) در روستای بشر و مدرسه پسرانه شهید باهنر روستای آقابابا، در مراسمی با عنوان زنگ مهمانی، رنگ مهربانی با دعوت از دانش آموز معلول به مدارس خود با اجرای برنامه های مختلف آنها را در شادی و نشاط  خویش سهیم نمودند.

نادر میرزایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین درحاشیه این مراسم عنوان کرد: در سطح استان دو مدرسه دخترانه حضرت سکینه (س) در روستای بشر و مدرسه پسرانه شهید باهنر روستای آقابابا به عنوان مدارس بشردوستی هلال احمرشناخته می شوند که در واقع نمونه فعالیت‌های بشردوستی جمعیت هلال احمر ابتدا در این مدارس انجام می شود وسپس در مدارس دیگر ترویج پیدا می کند.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری این دو مدرسه مراسمی را طراحی کردند که بتوانند در این هفته نمونه ای از نیکوکاری را به نمایش بگذارند، بنابراین با دعوت از دانش آموزان همسال خود که دچار معلولیت بودند به مدارس خود یک روز بانشاط و شادابی را کنار هم گذراندند.

میرزایی اضافه کرد: در این مجموعه برنامه که با عنوان زنگ مهمانی، رنگ مهربانی برگزار شد، در واقع دانش آموزان این مدارس مهمانداری کردند و مهربانی خود را برای دوستان خود به نمایش گذاشتند.  

وی افزود: دانش آموزان بشردوست این دو مدرسه با برنامه های متنوعی چون استقبال از میهمانان، گفتگوی صمیمی، بازیهای محلی و ورزشی، شعر و موسیقی تقدیم هدایا، قرائت بیانیه و ضیافت نهار این میهمانی را میزبانی کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اظهار کرد: ما بر این باور هستیم که رفتارهای مهربانانه را دانش آموزان از همان دوران کودکی باید تمرین کنند و این تمرین موجب می شود که این رفتارها در شخصیت و رفتارشان نهادینه شود  تا در طول زندگی همیشه دارای شخصیتی مهربان و بشردوست باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.