یک منبع یمنی ادعاهای سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی مبنی بر وجود سکوهای پرتاب موشک در فرودگاه صنعاء را بی پایه واساس دانست.

تکذیب ادعاهای عربستان درباره وجود سکوهای پرتاب موشک در فرودگاه صنعاء

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یک منبع مسئول در فرودگاه بین المللی صنعاء ادعای«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوزان سعودی اماراتی مبنی بر وجود سکوهای پرتاب موشک در این فرودگاه را تکذیب کرد.

این منبع تاکید کرد هیچ سکویی برای پرتاب موشک یا حضور نظامی در فرودگاه صنعاء وجود ندارد،‌فرودگاه صنعاء، غیرنظامی و بر اساس معیارها و شاخص‌های بین المللی است.

وی از اظهارات سخنگوی متجاوزان ابراز شگفتی کرد و هدف از آن را فریب و گمراه سازی افکارعمومی جهانی و به شکست کشاندن هرگونه تلاش یا درخواست برای بازگشایی فرودگاه صنعاء دانست.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، این منبع تاکید کرد فرودگاه بین المللی صنعاء، فرودگاهی غیرنظامی و برای سفرهای غیرنظامی و امدادرسانی سازمان‌های وابسته به سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این منبع افزود هواپیماهای سازمان ملل و سازمان‌های بین المللی به صورت روزانه وارد فرودگاه صنعاء می‌شوند و تمام خدمات معمول در تمام فرودگاه‌ها را بر اساس معیارها و شاخص‌های یبن المللی و سازمان هوانوردی بین المللی(ایکائو) ارائه می‌کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.