سردار رحیمی گفت: کسانی که در چهارشنبه آخر سال با وسیله نقلیه خود دست به اقدامات اوباشگری بزنند، از چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات، خودروی‌شان در توقیف پلیس خواهد بود.

خودروی اوباش چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات توقیف خواهد ماند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، ششمین مرحله طرح دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس با تلاش مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ رقم خورد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت با تلاش تلاش همکاران خود در پلیس امنیت ۹۵ پرونده به مرحله اجرا در آمد و با پاکسازی ۸۵ محله و ۲۹۷ قهوه خانه سفره خانه و باشگاه بدنسازی حدود ۲۸۰ نفر از مزاحمین مردم اراذل و اوباش ،عربده کشان و گردن کلفتان به دام پلیس افتادند.

وی گفت ۸۹ نفر از دستگیرشدگان در زمینه تخریب وشرارت ۱۵۳ نفر مزاحمین نوامیس و ۳۸ نفر در رابطه با توزیع اقلام ضد فرهنگی مشروبات و مواد محترقه دستگیر شده اند.

سردار رحیمی به چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت پلیس تهران تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص اندیشیده و در آماده باش ۱۰۰ درصدی تا آن روز خواهد بود.

وی گفت برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز در دستور کار پلیس آگاهی, پلیس پیشگیری و پلیس امنیت است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد کسانی که در چهارشنبه آخر سال با وسیله نقلیه خود دست به اقدامات اوباشگری بزنند از چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات خودرو یشان در توقیف پلیس خواهد بود همچنین واحدهایی که اقدام به فروش مواد آسیب‌زا کنند پلمب خواهند شد.

سردار رحیمی ادامه داد: بالغ بر ۱۰ میلیون انواع مواد محترقه و دست ساز و مخاطره آمیز کشف و ضبط شده است. همچنین انباری که شامل ۹ تن اکلیل و سرنج بود نیز پلمپ و ۲۹ انبار دپوی مواد محترقه نیز در مناطق جنوبی کشف و  پلمب شد.

وی افزود: در این طرح بالغ بر 9 قبضه سلاح جنگی، ۶۰ قبضه سلاح سرد، ۱۰۷ عدد فشنگ و هفت دستگاه خودرو کشف شد. همچنین ۷۰ دستگاه موتور که وسیله جرم اراذل و اوباش بود نیز کشف و ضبط شد که یک دستگاه از این موتورها مسروقه بوده است.

این مقام ارشد پلیس تهران اعلام کرد: اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس و عربده کشان و گردنکشان با سرپنجه قدرتمندانه پلیس مواجه خواهند شد و اجازه نخواهیم داد که امنیت و آرامش مردم را این افراد سلب کنند. حتی تامین امنیت و آرامش در دور افتاده ترین نقاط نیز در دستور کار پلیس خواهد بود.

وی به پوشش محسوس و نامحسوس مراکز عمده خرید پرداخت و گفت: ۲۱۱ مرکز عمده خرید و فروش در سطح شهر تهران تحت پوشش پلیس خواهند بود.

سردار رحیمی به طرح نوروزی پلیس تهران اشاره و بیان داشت از ۲۳ بهمن تا ۲۹ اسفند پلیس تهران با جدیت و آمادگی کامل در این طرح شرکت دارد ضمن آنکه هر شب از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱۰ شب در معابر و خیابانها حضور فعال دارد تا آرامش را برای مردم و شهروندان به ارمغان می آورد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دستگیر شدگان در شب عید در زندان خواهند ماند یا نه؟ گفت: این افراد در تحویل دستگاه قضایی خواهند شد و تصمیم گیری درخصوص آنها بر عهده دستگاه قضایی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.