استاندار خراسان رضوی گفت: آیت‌الله واعظ‌ طبسی از مبارزان پیشتاز انقلاب اسلامی بودند و سیره آن مرحوم می تواند الگویی بی بدیل برای زندگی مردم و رفتار مسئولان باشد.

سیره آیت‌الله واعظ‌ طبسی می‌تواند الگویی برای مردم و مسئولان باشد

به گزارش قدس آنلاین، استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در حاشیه مراسم سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مرحوم واعظ طبسی به عنوان یکی از مبارزان پیشتاز انقلاب اسلامی، یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب به شمار می رفتند.   

وی افزود: در مدت طولانی فعالیت آیت الله واعظ طبسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی، خدمات جاودانه‌ای در حوزه خدمت‌رسانی به زائران و توسعه پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) به ثبت رسید که ماندگار شده است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شخصیت عالی مقام آیت الله واعظ‌طبسی مورد احترام اقشار مختلف مردم است، اظهار کرد: مرحوم واعظ طبسی جزو شخصیت‌هایی به شمار می‌روند که طلاب، جوانان و مسئولان می توانند از سیره ایشان برای زندگی خود الگوبرداری کنند.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از سبک زندگی و ویژگی‌های شخصیتی افرادی همانند مرحوم واعظ طبسی که جزو ذخایر انقلاب محسوب شده و در قید حیات هستند، در زندگی خود الگو بگیریم.
رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: مراسم سومین سالگرد تولیت فقید آستان قدس رضوی با حضور دوست‌داران و عاشقان آن مرحوم برگزار شده و مسئولان هم بر حسب وظیفه و علاقه شخصی به ایشان، در مراسم حضور پیدا کرده اند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.