رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد گفت: مردم مطمئن باشند، بزودی با واردات دام زنده،تعدیل قیمت گوشت و خدمات بهداشتی ذبح دام در کشتارگاه مشهد مشکلی در ایام عید نخواهند داشت.

با واردات دام، مردم برای نوروز مشکلی نخواهند داشت
به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، اسماعیل نورمحمدی با اشاره به تمهیدات اندیشیده این موسسه به منظور ارائه خدمات ذبح و تامین گوشت مورد نیاز ایام نوروز ۹۸، اظهار کرد: معتقدیم که خدمت به زائران امام هشتم (ع) محدود به حریم حرم مطهر نیست، بلکه حریم رضوی در تمام شهر مشهد گسترده است، لذا برای رفاه حال شهروندان و زائران و تامین نیاز شهر به گوشت و محصولات گوشتی، آمادگی افزایش شیفت‌های خدمات رسانی به 3 نوبت را درکشتارگاه داریم.
وی به اقدامات انجام شده در جهت بهینه سازی و نوسازی تجهیزات و تاسیسات موسسه صنعتی گوشت مشهد اشاره کرد و ادامه داد: این امر که با مساعدت‌های دامپزشکی استان، شبکه بهداشت مشهد و نیز با تلاش‌های خستگی ناپذیر پرسنل خدوم موسسه صورت گرفته، بهبود تولید و افزایش کمی وکیفی محصولات تولیدی این مجموعه را به دنبال داشته است.
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد با اعلام آمادگی درجهت بکارگیری تمام توان این موسسه در بخش‌های مختلف به ویژه واردات دام زنده، افزود: با همکاری پرسنل و کمک دامپزشکی همه تلاش خود را به کارخواهیم گرفت تا شهروندان مشهدی و زائران امام هشتم هیچگونه نگرانی از بابت کمبود گوشت قرمز درایام عید نوروز احساس نکنند.
وی در خصوص عوامل تاثیر گذار بر افزایش قیمت گوشت، عنوان کرد: علیرغم افزایش هزینه‌های جاری کشتارگاه، افزایش دستمزدها و دشواری‌هایی که موسسه با آن مواجه است، به منظور جهت رفاه حال مراجعان در سال جاری هیچگونه افزایش قیمتی در ارائه خدمات ذبح و استحصالات جانبی دام در کشتارگاه مشهد نداشته‌ایم و متاسفانه برخی از گرانی های گوشت، جنبه روانی داشته و برخی هم به سوء استفاده های بعضی از دلالان بر می‌گردد.
نورمحمدی واردات دام زنده را راهکاری برای کاهش قیمت گوشت عنوان و تصریح کرد: این امر می‌تواند در تعدیل قیمت گوشت بسیار موثر باشد که در همین راستا جلسات هماهنگی با مسئولین استان برای واردات دام از کشورهای همسایه صورت گرفته که به زودی انجام خواهد شد.
وی درمورد برخی شائبه‌ها درمورد گوشت‌های آلوده وارداتی، گفت: از آنجایی که کشتارگاه صنعتی مشهد به عنوان یکی از واحدهای تابعه سازمان همیاری شهرداری‌ها، خصوصی به شمار نمی رود، لذا کنترل‌های لازم بر تمامی محصولات تولیدی و استحصالی و نیز اقدامات انجام شده در این مجموعه به طور کامل زیر نظر مسئولان دامپزشکی استان صورت می گیرد.
رئیس کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد ادامه داد: به هیچ عنوان وجود هیچگونه محصول آلوده‌ای با برند "موسسه صنعتی گوشت" مشهد و یا "مارلیک" تاکنون گزارش نشده است، لذا به مصرف کنندگان عزیز اطمینان می‌دهیم که با خاطری آسوده محصولات این موسسه را خریداری و مصرف کنند.
وی تاکید کرد: شهروندان می‌بایست گوشت و استحصالات خوراکی دام از جمله جگر، کله پاچه، سیرابی و ... را با برند های یاد شده و مهر و برچسب‌های ویژه مورد تایید از مراکز معتبر خریداری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.