البرز- حامد فرضی با اشاره به اینکه در هفته منابع طبیعی ۵۰۰ هزار اصله نهال توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در کل استان توزیع شده است، گفت: در ۲۲ اسفندماه سال جاری که روز شهید است برای پاسداشت شهدا و به ازای ۵ هزار و ۲۰۰ شهید البرز در تمام بوستان های روستایی البرزدرختی کاشت می شود.

توزیع ۵۰۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حامد فرضی  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان البرز صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم روز درختکاری که در باغستان کرج برگزار شد با اشاره به گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی ظهار کرد: این هفته یادآوری برای ما است که آیندگان به ما نیاز دارند و هر گام موثری که در این برهه زمانی بر می داریم‌ به نفع نسل آینده است.

وی افزود: در هفته منابع طبیعی ۵۰۰ هزار اصله نهال توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در کل استان توزیع شده است.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با تاکید بر اینکه امید است با برنامه ریزی های مناسب مسئولان در نقاط البرز اقداماتی که برای افزایش سرانه فضای سبز و پوشش های گیاهی است به خوبی انجام شود، گفت: این عرصه یک هزار هکتاری در باغستان کرج که درختکاری در بخش هایی از آن‌ انجام شده است به عنوان یکی از منابع سرشار کرج و استان محسوب می شود.

وی اضافه کرد:به یقین نقش پرسنل منابع طبیعی در حفاظت و حراست پرسنل منابع طبیعی بر کسی پوشیده نیست و این عرصه برای توسعه فضای سبز در اختیار شهرداری کرج قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه جمعیت دو میلیونی کرج نیاز به عرصه سبز و پوشش گیاهی مناسب دارند، گفت:از این رو این درختکاری ها در اراضی باغستان در راستای این اهداف صورت گرفته است.

فرضی در پایان گفت:در ۲۲ اسفندماه سال جاری که روز شهید است برای پاسداشت شهدا و به ازای ۵ هزار و ۲۰۰ شهید البرز  در تمام بوستان های روستایی البرزدرختی کاشت می شود و امید است یادگاری برای آیندگان‌ما باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.