معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: جشن نیکوکاری در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور از امروز در چهار هزار و ۳۴۵ پایگاه نیکوکاری این استان کلید خورد.

آغاز جشن نیکوکاری در بیش از ۴۰۰۰ پایگاه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سلمان دانشور گفت: برنامه ریزی ها برای جذب ۱۲ میلیارد تومان کمک های مردمی به نفع نیازمندان در آستانه سال جدید است که خوشبختانه با مشارکت ارزشمند مردم ، مطمئن هستیم از رقم قابل پیش بینی فراتر خواهیم رفت که نویدی برای خانواده های تحت حمایت می باشد.
وی با عنوان اینکه امسال چهار هزار و ۳۴۵ پایگاه جشن نیکوکاری ایجاد شده و فعال هستند، بیان کرد: اکنون هزار و ۵۹۱ پایگاه در مشهد مقدس فعال و آمادگی دارند تا کمک های نیکوکارانه را جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع کنند.
دانشور اعلام کرد: پایگاه های ایجاد شده در سطح استان شامل سه هزار و ۹۰۱ پایگاه در مدارس، ۱۶۰ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۱۲۹ پایگاه در معابر عمومی، ۱۰۰ پایگاه در مصلی های نماز جمعه و ۵۵ پایگاه در سازمان های دولتی و غیردولتی می شود.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: در ۱۴ اسفند پایگاه های این جشن در مدارس استان، ۱۵ اسفند در معابر عمومی و ۱۶ اسفند در مصلی های نماز جمعه برگزار می شود و آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی به نفع نیازمندان هستند.
وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی در امور مشارکت های مردمی با نگاه خوب مردم به اقشار ضعیف جامعه و حمایت همه جانبه تاثیر مثبت داشته و شاهد افزایش کمک های نیکوکارانه بودیم، عنوان کرد: نیکوکاران علاوه بر شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * با استفاده از تلفن همراه ، می توانند برای پرداخت کمک های خود به این جشن با  واریز به شماره حساب ۰۱۰۵۲۲۴۴۰۶۰۰۰ با شناسه ۳۲۵۷۲ نزد بانک ملی یا  ارسال عدد ۳ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ ونیز مراجعه به سایت emdad.ir و شماره گیری با شماره ۰۹۶۸۸۷ اقدام کنند.
شایسته ذکر است: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» در سطح استان در حال برگزاری است و انتظار است مردم شریف استان دراین زمینه رکوردار مهربانی و همدلی باشند وشعار (عیدی برای همه ) را تحقق ببخشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.