جیجی بوفون، دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن، یکی از مقصران حذف این تیم برابر منچستریونایتد بود.

آقای بوفون؛ شاید وقت خداحافظی رسیده باشد! +عکس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اتفاقات بازی برابر یونایتد از همان ابتدا به ضرر پاری سن ژرمن رقم خورد و دریافت گلی عجیب در دقیقه ۲ باعث شد امید در اردوی شیاطین سرخ برای بازگشت به لیگ قهرمانان زنده شود. البته برنات خیلی زود و روی پاس تماشایی کیلیان امباپه موفق به جبران گل خورده شد و تملک توپ و موقعیت های مسابقه نیز به شکلی بود که به نظر نمی رسید یونایتد دیگر شانسی برای بازگشت داشته باشد.

اما شاید کلیدی ترین اتفاق این دیدار در اواخر نیمه اول رقم خورد. ضربه مارکوس راشفورد از پشت محوطه با بدشانسی بوفون در مقابل او به زمین برخورد کرد تا اشتباه وی در مهار توپ، یک فرصت فوق العاده را برای روملو لوکاکو فراهم سازد و ستاره بلژیکی با یک بغل پای ساده، دوباره تیمش را در جریان بازی حفظ کند.

اشتباه عجیب بوفون در این صحنه، یکی از عوامل کلیدی حذف پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان بود. دروازه بان محبوب ایتالیایی که به امید فتح لیگ قهرمانان راهی پاریس شده بود، یک بار دیگر این رویا را دور از دسترس می بیند و شاید دیگر فرصتی برای رسیدن به این آرزو وجود نداشته باشد.

علیرغم سه بار تجربه فینال لیگ قهرمانان با لباس یوونتوس، به ترتیب میلان، بارسلونا و رئال مادرید نگذاشتند بوفون به آرزوی خود برسد و دروازه بانی که تمام افتخارات ممکن را کسب کرده کرده، شاید مانند ستاره هایی چون رونالدوی برزیلی، زلاتان، فرنچسکو توتی، روبرتو باجو و بسیاری دیگر، در حسرت فتح این جام بماند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.