همدان- علیرضا حسن پور گفت: از وظایف مهم تعزیرات نظارت بر نحوه صحیح توزیع اقلام تنظیم‌ بازار و همچنین کالا های اساسی و مورد نیاز مردم در شرایط اقتصادی فعلی است که به صورت قاطع تاکنون این کار را تعزیرات اجرا کرده و خواهد کرد.

 نظارت جدی تعزیرات نسبت به توزیع آرد و نان

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا حسنپور  مدیر کل تعزیرات همدان اظهار کرد: در برخورد قانونی خود اخیرا متوجه نارضایتی مردم از نانوانی‌هایی شدیم و نظارت ها را در توزیع آرد و نان روز افزون کردیم. اکنون طرح مخصوص نظارتی توزیع آرد  و نان را در این حوزه در دست اجرا داریم.

وی گفت: تعزیرات بر اساس شرح وظایف محوله به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد افراد سودجو مشکلاتی در حوزه توزیع آرد و نان ایجاد کنند و نظارت قوی بر تنظیم بازار و اقلام اساسی مردم دارد.

حسنپور بدون اشاره به آمار نظارتی حوزه توزیع آرد و نان ادامه داد: یکی از وظایف محوله تعزیرات پیشگیری از توزیع آرد خارج از شبکه توزیع است که گروه های کاری تعزیرات در این حوزه فعال هستند و بازرسی میدانی از نانوایی‌ها و کارخانه های تولید مواد غذای با مواد اولیه آرد را اجرا کرده است.

مدیر کل تعزیرات همدان شناسایی برخی مشکلات و تخلفهای تعزیراتی را دربرخی  واحدهای بازرسی شده عنوان و اظهار کرد: برای افراد متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل و همچنین تخلف این واحد ها در ستاد تنظیم بازار هم بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.