رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اشراف حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مباحث حقوقی سبب ایجاد تحولی عظیم و عمیق در دستگاه قضا خواهد شد.

اشراف حجت الاسلام رئیسی در مباحث حقوقی سبب تحول در دستگاه قضا می‌شود

به گزارش قدس انلاین، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

در پیام دکتر ولایتی آمده است: انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری به جنابعالی است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. بدون شک درایت، تدبیر و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای ارزشمند و گران‌بها در جهت ایجاد تحولی عظیم و عمیق در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در گام دوم  انقلاب در دستگاه قضا خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: امیدوارم به لطف الهی و عنایات اهل بیت(ع) و همراهی همکاران صادق و دلسوز شما در قوه قضائیه، تحول لازم ایجاد گردیده و قوه قضائیه را در مسیر خدمت بهتر و بیشتر به مردم و نظام مقدس اسلامی موفق گردانید. از درگاه خداوند متعال عزت و توفیقات روزافزون برای حضرتعالی مسئلت می‌نمایم.

منبع: آنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.