۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۶
کد خبر: 64791

13 فیلم سینمایی و تلویزیونی در تعطیلات آخر هفته از شبکه های سیما پخش می شود که بسیاری از این آثار به موضوع فلسطین و اشغال قدس شریف اختصاص دارد.

'شکارچی شنبه' فردا در تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام روز چهارشنبه معاونت سیما، از میان این آثار می توان به فیلم سینمایی 'شکارچی شنبه' اشاره کرد که قرار است طی دو روز، سه بار(دوبار از شبکه یک سیما و یک بار از شبکه نمایش) پخش شود.


زمان پخش این فیلم ها از شبکه های سیما به شرح زیر است:


** شبکه یک


- فیلم سینمایی 'شکارچی شنبه' ساعت 22 روز پنجشنبه پخش می شود؛ این فیلم داستان کودکی است که پس از دیدار با پدربزرگ خود به شناخت جدیدی از هستی دست می‌یابد.


علی نصیریان، امیریل ارجمند، دارین حمزه، آرسینه سوکیاسیان و مهدی فقیه در فیلم سینمایی 'شکارچی شنبه' به کارگردانی پرویز شیخ طادی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.


این فیلم ساعت 16 روز جمعه نیز از این شبکه بازپخش می شود.


- 30 دقیقه بامداد جمعه فیلم تلویزیونی 'تولدی دیگر' به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی پخش می شود که به جنگ 33 روزه لبنان اختصاص دارد؛ طلال جردی، دارین حمزه و مونا کریم در این فیلم تلویزیونی بازی کرده اند.


** شبکه دو


- فیلم تلویزیونی 'قناری' به کارگردانی و تهیه کنندگی سپهر محمدی و با بازی عزت الله رمضانی، پرویز پورحسینی و مجید مشیری ساعت 16 و10 دقیقه روز پنجشنبه پخش می شود .


- فیلم تلویزیونی 'بیگانگان' به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور نیز روز جمعه ساعت 16 و 10 دقیقه پخش می شود.


داستان این تله فیلم با بازی قصی خولی، مکسیم خلیل، محمد حداقی و لیلیا الاطرش درباره خاطرات یک فلسطینی مبارز از زمان اشغال کشورش توسط یهودیان صهیونیست است.


** شبکه سه


- فیلم سینمایی 'هیام' روز پنجشنبه ساعت 11 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.


جهاد سعد، ریم علی و سامر عمران در این فیلم به کارگردانی محمد درمنش و تهیه کنندگی مهدی همایون فر بازی کرده اند که محصول سال 1382 فلسطین است.


- فیلم تلویزیونی 'وفا' ساعت 9 روز جمعه از شبکه سه پخش می شود؛ فرهاد اصلانی، الیزابت امینی، رضا ایرانمنش و بازیگران لبنانی عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید در این تله فیلم به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور بازی کرده اند.


** شبکه چهار


- فیلم سینمایی 'یخ 2' به کارگردانی نیک کوپوس، ساعت 16 روز پنجشنبه بازپخش می شود.


این فیلم محصول سال 2011 کشورهای انگلستان و نیوزیلند است.


- فیلم تلویزیونی 'نامه های خیس' به کارگردانی مرجان اشرافی زاده و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه ساعت 20 و 30 دقیقه روز جمعه پخش می شود.


جواد عزتی و معصومه قاسمی پور در این فیلم سینمایی بازی کرده اند.


** شبکه تهران


- فیلم سینمایی 'سینه سرخ' پنجشنبه ساعت 13 و 30 در برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می شود.


فیلم سینمایی 'سینه سرخ' به کارگردانی میشل خلیفی، محصول مشترک کشورهای انگلیس، بلژیک، اسپانیا و فلسطین در سال 1995 ساخته شده است.


- فیلم سینمایی 'بازگشت به حیفا' به کارگردانی باسل خطیب و تهیه کنندگی قاسم حول، محصول سال 2005 کشور سوریه روز جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می شود.


این فیلم با مضمون اشغال فلسطین ساخته شده است و سامر المصری، تولین البکری و ماحر طبیبی در آن ایفای نقش کرده اند.


** شبکه شما


- فیلم تلویزیونی 'دیدار' ساعت 22 و 30 دقیقه روز پنجشنبه پخش می شود.


- فیلم تلویزیونی 'برگی برای زیتون' به کارگردانی وحید درخشش فر و تهیه کنندگی سعید عدالت خواه نیز ساعت 13 و 30 دقیقه روز جمعه پخش خواهد شد.


** شبکه قرآن و معارف سیما


- فیلم تلویزیونی 'سرزمین مادری' به کارگردانی و تهیه کنندگی کامبیز کاشفی ساعت 15 روز جمعه پخش می شود. مجید مظفری، هما روستا و گلاره عباسی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.


** شبکه نمایش


- فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن 'بوی پیراهن یوسف'، 'دور دنیا در هشتاد روز'، 'بازمانده'، 'بعد از زلزله'، 'فانوس سبز' و 'لئون' روز پنجشنبه از شبکه نمایش پخش می شود.


- فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن 'آوای وحش'، 'دور دنیا در هشتاد روز'، 'ارتفاع 45/6'، 'خدایا بزرگی تو'، 'نردبان خشم' و 'شکارچی شنبه' نیز روز جمعه پخش خواهند شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.